לוגו oc-officecleaning

ניקיון משרדים בתל אביב

לרוב בתל אביב קיימים משרדים של חברות שונות ומגוונות כגון: חברות הייטק, חברות ביטוח, חברות מדיה, בנקים ומשרדי הנהלה של החברות הגדולות במשק. אנו מציעים ניקיון משרדים שכולל את כל הצרכים לכל גודל משרד בין אם זה משרד קטן מאוד או משרד גדול עם אלפי עובדים. קבלו הצעת מחיר משתלמת לניקיון המשרד שלכם!

בחרו בניקיון שוטף או עמוק ויסודי!
וחשבו בעזרת מחשבון ניקיון משרדים וקבלו הצעת מחיר מותאמת אישית!
{{index+1}}
בחר בסוג הניקיון

נקיון קבוע

נקיון חד פעמי

{{officeSize.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ',')}}
{{workings.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ',')}}
(מתחת ל6 שעות, ניתן רק בערב)
(אפשר לכתוב גם לפי חצאיים: 9.5)
{{errorNumber}}
{{errorDay}}
סה"כ שעות שבועיות סה"כ שעות חודשיות סה"כ לתשלום סה"כ לשעה
{{ houersResultweekly.toFixed(0) }} {{ houersResultMonthly.toFixed(0)}} {{ Math.abs(Global_Cost_to_Customer).toFixed(0).toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ",") }} ש"ח {{houerlyClient.toFixed(1)}}

{{disWahtApp}}

{{errorCopon}}

{{officeSize.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ',')}}
עלות חד פעמי
{{result.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ",")}} ש"ח + מע"מ

המחיר הסופי יהיה כפוף למדידת המשרד ע"י מפקח הניקיון.

למען הסר הספק המחירים לא כוללים מע"מ

מלאו פרטים מדויקים לקבלת הצעה משתלמת ביותר לניקיון המשרד

{{successMsg}}

מה נכלל בניקיון המשרד הבסיסי דרכנו?

  • ניקיון כיסאות
  • שולחנות
  • גופי תאורה
  • מסכים, ניקיון יסודי (חיטוי) לשירותים
  • החלפת פחים, אבק בכל המשרד
  • טאטוא ושטיפת רצפה
  • ניקיון מטבח (כולל כלים) ומפיצי ריח.
  • הברקת חלונות
  • ניקוי חדרי שירותים (ניתן לבקש זאת כבקשה מיוחדת)
  • התמקדות בלובי של הכניסה
  • ניקיון זהיר של משטחי עבודה הכוללים ניקיון שולחנות עבודה עם מעמדי מחשבים. דגש על שמירה על הכבלים המוחברים למסכים ולמחשב.

חברת oc-officecleaning פועלת בעיקר באזור מרכז הארץ ואנו נותנים שירות בתל אביב.

מה כולל שירותי ניקיון משרדים מיוחד?


מעבר לדרישות היומיומיות, חללי משרדים נהנים מניקוי מיוחד תקופתי. אחת לכמה חודשים מומלץ לבצע ניקוי מיוחד שכולל ניקוי שטיחים שעם הזמן הופכים לשטחי גידול לקרדית אבק וחיידקים ודורשים ניקוי עמוק, ריפוד בכיסאות מחשב ובספות סופג את חלקו באבק, דורש גם תשומת לב ממוקדת. עבור משרדים עם מערכות HVAC מרכזיות, ניקוי תעלות אוויר הוא הכרחי. תעלות נקיות מבטיחות איכות אוויר אופטימלית, ומשפיעות ישירות על בריאותם של העובדים במשרד.

 

משרד בתל אביב
משרד בתל אביב
ניקיון משרד בתל אביב
ניקיון משרד בתל אביב
משרדים בתל אביב
משרדים בתל אביב

כמה עולה לנקות משרדים בתל אביב עם חברה מקצועית?

לאחר הערכה, הצעת מחיר מפורטת ומפורטת מבטיחה שקיפות. פירוט זה עוזר למשרדים להבין את הערך הנגזר מכל שירות ולקבל החלטות מושכלות. ברוב המקרים חברת ניקיון גובה 60-140 ש"ח לשעה, אבל המחיר תלוי במידה רבה בגודל המשרד ובתדירות הניקיון המבוקשת.

למה צריך חברת ניקיון משרדים? והאם החברה צריכה רישיון?

  • העובדים מבלים אחוז לא מבוטל מחייהם במשרד, משרד נקי יותר משפיע על התפוקה ועל האנרגיה הביתית/ משפחתית שעבדתם כל כך קשה ליצור.
  • מחברת ניקיון משרדים אתם לא מקבלים מנקה בלבד: לחברות האמינות יותר יש צוות שלם לתפעול תקלות ובעיות שעלולות לצוץ. הזמן של מנהל/ת המשרד יקר, בדיוק לשם כך עדיף לעבוד מול חברה המספקת מענה מהיר לתקלות בזמינות גבוהה ככל הניתן במידה ונגרם נזק מהמנקה יש ביטוח מסודר ומנהל לכל בעיה שצצה.
  • אף אחד לא רוצה להתעסק עם גניבות לכן חשוב לעבוד רק מול חברות שלוקחות אחריות גם על מקרי קיצון ולא מעסיקה "עובדים שקופים" בשכר לא מכבד אלא מנקים ומנקות שמקבלים את התנאים והכבוד הראוי ובתמורה מספקים ללקוחות החברה שירות ברמה גבוהה.
  • הרושם הראשוני של לקוחות המגיעים למשרד נע בין "וואו איזה יפה פה" ל – "הם לא נראים כל כך סגורים על עצמם". לניקיון המשרד יש משקל כבד על הרושם בדיוק כמו ללבוש שבחרתם וריבוי אתרי הבנייה, בכל אחת מהערים המרכזיות בישראל ובמיוחד בתל אביב, מעלה את אחוז האבק באוויר שמגיע לכל מקום לכן עדיף לבחור בחברה שעובדת סביב השעון.
  • עדיפות להעסיק חברת שיש ברשותה רישיון קבלן ניקיון שמתנהלת לפי צו הרחבה בענף הניקיון לפי חוק הסכמים קיבוציים (התשי״ז- 1957) מחייב את אלו שיבחרו להעסיק עובד ניקיון בצורה ישירה לספק תנאים סוציאליים מורחבים ואת כל המכשור והמקום הדרושים למשרה כלומר המון זמן ותפעול שלרוב מנהלות המשרדים פשוט אין.

plus

אילו סוגי משרדים יש בתל אביב ומה כולל שירות ניקיון משרדים?

ישנם המון סוגים של חברות בתל אביב , ממשרדים גדולים מאוד ועד לקטנים. שירותי ניקיון משרדים דרכנו כולל שטיפת כלים, ניקוי מטבחון, טיטוא ושטיפת רצפות ועוד.. אנו דוגלים בניקיון זהיר כדי לא לפגוע בציוד החשמלי במשרד לרבות מחשבים כבלים ומדפסות. המנקים שלנו עוברים את כל ההכשרות הנדרשות כדי לספק סטנדרט ניקיון גבוה!

plus

באילו שעות מומלץ לנקות את המשרד?

ניתן לנקות את המשרד בערב עם קבלת מפתח למנקה שחתום על הסכם מול המשרד. ובנוסף ניתן לקבל שירות גם בבוקר ובצהרים. לרוב ניקיון בלילה ובערב הוא ניקיון נח יותר עבור המנקה בכיוון שהוא יכול לעבוד ביסודיות ולעבור על פינות שעובדים שנמצאים במשרד לרוב מפריעים לניקיון. בנוסף הפעלת שואב אבק בערב שאינו מפריע למהלכו התקין במשרד.

plus

מה כדאי לבדוק לפני שבוחרים חברת ניקיון משרדים?

זמינות מלאה, אמינות, חוזה ללא התחייבות, ביטוחים, רישיון קבלן בתוקף והעדר תביעות.

plus

האם הגיוני לחתום על חוזה ארוך טווח עם חברת ניקיון?

ממש לא. הגיוני שחברת ניקיון תדרוש התראה מוקדמת של 30 כדי לסיים את ההתקשרות, זמן סביר לחלוטין למצוא חברת ניקיון חדשה מבלי לפגוע בתנאי ההעסקה של אחראי הניקיון. מעבר לזה חברות ניקיון טובות באמת לא ירצו להישאר במקום בו הן לא נותנות את רמת השירות שהן רוצות לתת, אחרי הכל מדובר בשם הטוב שלהן.

plus

למה לא להעסיק מנקה בהעסקה ישירה?

הסיבה העיקרית היא כדי לקבל מחליפים במהרה אם המנקה חולה או בחופש, שעל פי חוק אנחנו מחויבים לספק לעובדים, בנוסף, תפעול מסביב לשעון לתקלות העלולות להתרחש לאחר שהמנקה סיימה. בנוסף העסקה ישירה של עובד ניקיון היא צעד כלכלי שחשוב לבחון לעומק מאחר שהוא יחייב אתכם לספק תנאים וזכויות מורחבים לפי צו הרחבה בענף הניקיון לפי חוק ההסכמים הקיבוציים.

מבצע שנה חדשה
עד 10% הנחה

קוד קופון
OC2024