לוגו oc-officecleaning

מה עדיף למשרדים, חברת כח אדם או חברה לניקיון משרדים?

בחרו בניקיון שוטף או עמוק ויסודי!
וחשבו בעזרת מחשבון ניקיון משרדים וקבלו הצעת מחיר מותאמת אישית!
{{index+1}}
בחר בסוג הניקיון

נקיון קבוע

נקיון חד פעמי

{{officeSize.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ',')}}
{{workings.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ',')}}
(מתחת ל6 שעות, ניתן רק בערב)
(אפשר לכתוב גם לפי חצאיים: 9.5)
{{errorNumber}}
{{errorDay}}
סה"כ שעות שבועיות סה"כ שעות חודשיות סה"כ לתשלום סה"כ לשעה
{{ houersResultweekly.toFixed(0) }} {{ houersResultMonthly.toFixed(0)}} {{ Math.abs(Global_Cost_to_Customer).toFixed(0).toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ",") }} ש"ח {{houerlyClient.toFixed(1)}}

{{disWahtApp}}

{{errorCopon}}

{{officeSize.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ',')}}
עלות חד פעמי
{{result.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ",")}} ש"ח + מע"מ

המחיר הסופי יהיה כפוף למדידת המשרד ע"י מפקח הניקיון.

למען הסר הספק המחירים לא כוללים מע"מ

מלאו פרטים מדויקים לקבלת הצעה משתלמת ביותר לניקיון המשרד

{{successMsg}}

שירותי ניקיון הם צורך בסיסי ומתבקש בכל מקום עבודה. כאשר הארגון גדול ומעסיק מספר עובדים גדול ובהתאם לכך שטחי המשרד גדלים, יש צורך להיעזר בשירותי ניקיון מקצועיים מסוג מסויים. כמצב זה עולה השאלה עבור ארגונים שונים, מה עדיף למשרדים, חברת כח אדם או חברה לניקיון משרדים?


מה ההבדלים העיקריים בין חברת כח אדם לחברת ניקיון למשרדים?

כאשר אנו באים לנסות ולהסביר את ההבדלים העיקריים בין חברת כח אדם לבין חברת ניקיון למשרדים צריך להבין קודם כל את המהות השונה של שתי האפשרויות. בעוד חברות כח אדם מסוגלות לספק כח אדם מכל סוג על פי דרישה, אותם החברה המבקשת מקבלת, והיא מחויבת להם בכל מה שנדרש, חברת ניקיון משרדים היא למעשה הכתובת הבלעדית. חברות מסוג אלו הן למעשה קבלן חיצוני לגמרי כמו כל ספק אחר, כמו שלא תעסיקו טבח ומלצרים להכין אוכל, מדוע שתעשו כן עם צרכי הניקיון, שירותי ניקיון למשרדים הם סוג הפעולות שמשרדים לא מקצועיים בהם, לכן חבל להתעסק איתם. הבדל נוסף ומשמעותי הוא בעובדה שחברת כוח אדם מספקת את הקשר הראשוני עם החברה, העובדים בחודשים הראשונים הם תחת המעטפת התעסוקתית של חברת כוח האדם, אולם לאחר מכן העובדים הופכים להיות עובדי החברה, יש לכך היבטים שונים לכאן או לכאן. כאשר מקום עבודה זקוק בכל מקום שהוא לעובדים, נוח יותר שהם לא שייכים ארגון, חברת ניקיון משרדים היא המעסיקה של העובדים, לכן אין קשר מחייב בין המשרד לעובדים המנקים אותו. הקשר החוזי בהעסקה הוא למעשה נבדל בכך שהוא יכול להיות חוזה אישי פרטני של כל אחד מעובדי כח אדם, לבין התקשרות חוזית מול חברת הניקיון.


מה הצורך של משרדים?

על מנת להבין ולהיות מסוגלים לענות על השאלה, מה עדיף למשרדים ? חברת כח אדם או חברת ניקיון למשרדים? צריך להבין בראש ובראשונה מהו הצורך האמיתי של המשרדים כאשר הם מחפשים לעצמם שירותי ניקיון?
מקצועיות – בראש ובראשונה כולם מבקשים לקבל עבודה מקצועית בראש ובראשונה. לא משנה איך תחליטו להעסיק שירותי ניקיון, כל אחד ירצה עבודה מקצועית ללא פשרות, שירותי ניקיון ברמה גבוהה ולא פחות ממושלמת.
שקט תעייתי – ניקיון הוא אחד הדברים שמקום עבודה רוצה שיהיה מטופל, מנגד, רוצים להתעסק בו כמה שפחות. לכן האפשרות לקבל שקט תעשייתי לפחות מהגזרה הזאת היא צורך ממשי של כל משרד, התעסקות בניקיון, היא משאב מיותר ויקר שחבל להשקיע בו זמן רב.
שליטה – בסופו של דבר כל מנהל משרד רוצה לשלוט במה שקורה אצלו. לכן גם שמדובר על שירותי ניקיון למשרדים חשוב שתהיה שליטה על המתרחש, שיהיה מי שידע מה קורה בכל רגע נתון, שניתן יהיה להבין מה קורה ומה עושים העובדים השונים במהלך יום העבודה באופן כללי ומה הם עושים בכל רגע נתון.
יכולת גמישות – עבודה היא דבר דינאמי, לעיתים קרובות יש צורך לצאת מהסדר הקבוע לצורך משימות ייחודיות, חשוב שלמנהל המשרד תהיה אפשרות לבצע משימות בגמישות נדרשת בעת הצורך.


מה הם היתרונות של חברת כח אדם?

חברות כוח אדם הם גורם רב משמעות בעולם התעסוקה, בכל מקום שבו יש צורך בגיוס עובדים לחברות הללו יש דריסת רגל ויכולות מגוונות שבהחלט אפשר להיעזר בהן בכל צורך שעולה. היתרון הראשון שחברות כח האדם מאפשרות הוא בכך שכל מי שמגיע לעבוד אצלכם במשרד חייב לעבור את האישור שלכם. ניתן להתרשם מהעובדים להבין מי או מה הם ועל ידי כך לקבל שליטה טובה יותר. ניהול העובדים מתבצע על ידי המשרד, מהם שעות העבודה, איפה הם נמצאים, מה הם עושים בכל רגע נתון, אלו דברים היכולים להיות בעלי משמעות גדולה מאד. יתרון נוסף הוא בעובדה שחברת כח האדם יכולה לספק עובדם הנמצאים באיזור גאוגרפי מסויים, כך שבמקרה ויש צורך בניקיון משרדים בתל אביב, אפשר לגייס עובדים מתל אביב או כל אזור אחר נדרש. לסיום המחיר העולה לעובד דרך חברת כוח אדם לאורך זמן הוא זול יותר מאשר עובדים של חברת ניקיון למשרדים.
מה היתרונות של חברת ניקיון למשרדים ? חברות העוסקות בניקיון משרדים מציגות מספר גורמים שהופכים את השימוש בהם נכס עבור כל עסק. לחברות אלו יתרונות ברורים הנגזרים מעצם הפעולה הייחודית שלהם העוסקת שירותי ניקיון למשרדים ולא במגוון רחב של פעולות ומשימות.
מקצועיות – כאשר מתנהלים מול חברת ניקיון משרדים אתם יודעים שתקבלו צוות מקצועי שתפקידו הוא ניקיון. מדובר על עובדים שזוהי המיומנות שלהם, לעומת עובדי כח אדם שיכולים לעסוק בכל חודש בעבודה אחרת.
ראש שקט – חברת ניקיון למשרדים מבטיחה לכם בראש ובראשונה שקט תעשייתי, הניהול של העובדים התפעול שלהם וכל הבעיות מסביב הן של חברת הניקיון, אתם לא צריכים להתעסק עם הנושא, תתמקדו בעבודה שלכם, זה העיקר.
גמישות – חברת ניקיון מאפשרת גמישות בצרכים שלכם, אם תבקשו למשל שירותי ניקיון בערב, או ניקיון משרדים תל אביב, מה שתבקשו אפשר לבצע בנושא הניקיון.
עבודה בכל שעה – עולם העסקים היום הוא גלובאלי ועובד בכל שעה, בעיקר במרכזי הערים הגדולות, יש צורך בשירות שכזה, חברת ניקיון למשרדים בתל אביב תדע לתת לכם גם את השירות הזה.
ציוד – ניקיון דורש משאבים כגון חומרי ציוד, כלים מיוחדים ואחרים, חברת ניקיון מספקת את כל הנדרש לצוות הניקיון, זה לא חלק מהבעיות שלכם.

למה נוח יותר להפעיל חברת ניקיון?

מה אנחנו בעצם מחפשים כאשר אנחנו מחפשים מישהו שיספק לנו שירותי ניקיון ? אנחנו מחפשים שקט. חברת ניקיון למשרדים בתל אביב לא תטפל בבורסה ולא תדאג לקייטרינג, אבל היא תבטיח שאם המשרד שלך נמצא בתל אביב, אז תקבל שירותי ניקיון מעולים מבלי להידרש לגורמים נלווים. שירותי ניקיון למשרד שעובדים טוב, הם דאגה אחת גדולה ומורכבת שאתם יכולים להוריד מעליכם. על מנת לקבל את השקט הזה חברות הניקיון יוצרות תנאים שבהם השקט הזה למעשה מקבל משמעות ברורה. בראש ובראשונה הסכם מול חברת ניקיון הוא לפרק זמן ממושך של שנה לפחות. חברות הניקיון לוקחות אחריות על המשימה בהסכם ארוך טווח, כזה שמאפשר לכם לא להתעסק בנושא הניקיון בכל יום, כאשר עובדים עם חברת כוח אדם, במקודם או במאוחר האחריות עוברת אליכם, ההסכם מול החברות הללו הוא תמיד קצר יותר. ניהול ההון האנושי בעבודה מול חברות המספקות שירותי ניקיון למשרדים יהיה תמיד נוח ופשוט יותר, העובדים העוסקים בניקיון לא תמיד מתאימים לכל מקום, חברת הניקיון תדע להחליף את העובד באדם המתאים יותר למשרד שלכם. זה הליך פשוט היכול להתבצע מהיום למחר, עם חברת כוח אדם זה מצב מורכב יותר. ואולי הפרט החשוב ביותר, חברת הניקיון היא הגורם איתו מתעסקים, יש נציג מולו עובדים בכל נושא של אי שביעות רצון, דרישות מיוחדות או כל בקשה, ההתעסקות היא מול החברה, שגר ושלח, לא צריך להתעכב על כל בעיה.

plus

אז מהו ההבדל המשמעותי בין חברת כח אדם לחברת ניקיון משרדים?

חברת כח אדם תספק לכם עובד ניקיון,

אבל לא תפסק לכם חומרי ניקיון, פיקוח, החלפת של עובד במקרה והוא חולה וכו׳

אין יתרון ממשי בלהעסיק חברת כח אדם, אלא אם כן יש לכם מפקח צמוד במשרד או איש קשר שיכול לפקח לספק חומרי ולהחליף עובד במקרה של מחלה, חופשה וכו׳

plus

האם חברת כח אדם זולה יותר מחברת ניקיון משרדים?

כן,

חברת כח אדם זולה יותר מאחר והיא לא מתחשבת באיכות העובדים בניסיונם, לא מספקת עובדי ניקיון חלופיים, לא מפקחים ולא מספקים חומרי ניקיון, חברת ניקיון משרדים טובה דואגת לעשות את כל זה.

בכל מקרה הפער הוא מספר שקלים לשעת עבודה.

האם זה שווה את זה? תחליטו אתם

אהבתם את הפוסט? מוזמן לשתף אותנו
לקבלת הצעת מחיר
למשרד נוצץ השאירו פרטים
תוכן עניינים
שירותי ניקיון משרדים
צרו אתנו קשר
נשמח לעמוד לשרותכם
לקוחות מרוצים
מה הלקוחות כותבים עלינו?
Liran Katzap
Liran Katzap
2023-09-13
תודה לאושר ולצוות הבנות על השירות המקצועי. רמה אחת מעל כולם!
yoni sorek
yoni sorek
2023-06-04
אני משתמש בשירות שלהם והם מקצוענים..
Sivan Levi
Sivan Levi
2023-04-10
כמנהלת משרד מצאתי את החברת ניקיון הכי מתאימה לנו, אלופים
מתן בר
מתן בר
2023-03-09
שירות נהדר ומקצועי, הצוות אדיב מהיר ויעיל. משתמש בשירות שלהם בעסקים שלי אחרי הרבה אכזבות וסוף סוף מצאתי חברת ניקיון עם שירות, דיוק, מקצועיות ואדיבות.
עמית שוסטק
עמית שוסטק
2023-03-09
הגיעו בשעה שקבענו. עשו עבודה טובה

מבצע שנה חדשה
עד 10% הנחה

קוד קופון
OC2024