לוגו oc-officecleaning

מה יותר אפקטיבי ניקיון משרדים במהלך שעות העבודה או בערב

בחרו בניקיון שוטף או עמוק ויסודי!
וחשבו בעזרת מחשבון ניקיון משרדים וקבלו הצעת מחיר מותאמת אישית!
{{index+1}}
בחר בסוג הניקיון

נקיון קבוע

נקיון חד פעמי

{{officeSize.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ',')}}
{{workings.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ',')}}
(מתחת ל6 שעות, ניתן רק בערב)
(אפשר לכתוב גם לפי חצאיים: 9.5)
{{errorNumber}}
{{errorDay}}
סה"כ שעות שבועיות סה"כ שעות חודשיות סה"כ לתשלום סה"כ לשעה
{{ houersResultweekly.toFixed(0) }} {{ houersResultMonthly.toFixed(0)}} {{ Math.abs(Global_Cost_to_Customer).toFixed(0).toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ",") }} ש"ח {{houerlyClient.toFixed(1)}}

{{disWahtApp}}

{{errorCopon}}

{{officeSize.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ',')}}
עלות חד פעמי
{{result.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ",")}} ש"ח + מע"מ

המחיר הסופי יהיה כפוף למדידת המשרד ע"י מפקח הניקיון.

למען הסר הספק המחירים לא כוללים מע"מ

מלאו פרטים מדויקים לקבלת הצעה משתלמת ביותר לניקיון המשרד

{{successMsg}}

ניקיון משרדים בוודאי בשנים האחרונות היא פעולה המתבצעת על ידי חברות ייעודיות לכך, הן מעסיקות אנשים מקצועיים בתחומם, מספקים אמצעים רלוונטיים ומבצעים פיקוח ובקרה אחרי עובדי הניקיון, אם זאת בשאלה מה יותר אפקטיבי ניקיון משרדים במהלך שעות העבודה או בערב לא בטוח שיש תשובה אחת המוסכמת על כולם.

מהו ניקיון אפקטיבי ?                                                                                              

ניקיון הוא עניין סובייקטיבי, כל אחד רואה את התמונה שונה בנושא הזה. בדיוק כמו שהבית של כל אחד מאיתנו נקי בצורה שונה, כך גם השאלה לגבי ניקיון משרדים ומקומות עבודה. מהו ניקיון אפקטיבי ? זוהי שאלה שהתשובה היא בעיני המתבונן. אם זאת ישנם כמה פרמטרים ברורים וחשובים כאשר מדברים על שירותי ניקיון למשרד. הדרישות הן על פניו ברורות אך הם מבוצעות בכל מקום באופן הנגזר ממי שדורש את השירות ולא פחות מכך מי שמספק את השירות. חברת ניקיון למשרד היא כמעט מובן מאליו במשרדים בכל הארץ והדרישות מהחברות הללו מסתכמות בדרישות ניקיון בסיסיות דוגמת ניקיון שוטף ורציף של השירותים לאורך היום, לדאוג ולוודא שהמשרדים נשארים נקיים בזמן השהות של העובדים, ובאופן כללי לספק תחושה מתבקשת של משרד נקי ומסודר. חברות ניקיון משרדים מספקות עובדים המתמקצעים בכך שהם עובדים באופן בו הם גם מבצעים את עבודתם בצורה כזאת שלא תפריע לשטף העבודה אך מצד שני הם נדרשים לביצוע ניקיון יסודי ומוקפד על מנת להצדיק את עבודתם. משרדים שונים נוהגים להפעיל חברות ניקיון משרדים בשעות הערב מתוך מחשבה שאז עבודתם היא אפקטיבית יותר, אך האם הדברים אכן כך?

יתרונות לניקיון במהלך היום ?     

הפעלת צוותי הניקיון במהלך שעות הבוקר יכולה להיות אפקטיבית יותר בשל מספר סיבות ועובדות הנובעות בעיקרן מהעובדה שהעבודה מתבצעת כאשר כלל אנשי המשרד נמצאים בו. במצב שבו נמצאים כלל העובדים הפיקוח על עבודת החברה המספקת שירותי ניקיון למשרד הוא רצוף ומתמשך, לאן שעובדי הניקיון לא יפנו הם יהיו ביחד אם שאר העובדים וכך הפיקוח עליהם יהיה יותר אפקטיבי. כאשר עובדי הניקיון נמצאים במהלך היום במתחמי העבודה אפשר להיעזר בהם לצרכים העולים באופן שוטף, דוגמת קפה שנשפך או פח שיש לרוקן. האפקטיביות של הדבר היא הנוחות הברורה שלאנשי המשרדים. ניקיון משרדים לארך היום משאיר את מתחמי העבודה מסודרים ומטופלים לאורך כל היום מה שמקל על הסביבה, יוצר בקרב העובדים תחושה נוחה ונעימה ותר לעובדים, מעין תחושה פשוטה שמשדרת שהכל תחת טיפול ומישהו שולט במצב.         

יתרונות לניקיון בשעות הערב ?

תחזוקה וניקיון של מבני משרדים מתבצעת לא אחת על ידי חברת ניקיון למשרד בשעות הערב מסיבות שונות אשר יש להן לא אחת יתרונות ברורים, בעיקר בערים הגדולות המתנהלות סביב השעון, דוגמת הצורך של ניקיון משרדים בתל אביב. הדבר הברור ביותר בהפעלת שירותי ניקיון למשרד בשעות הערב נעוצה ביעילות הברורה של עבודת אנשי הניקיון. כאשר המשרדים מתרוקנים ויש אפשרות לבצע עבודה בצורה נוחה, באופן שיטתי כזה העובד שלב אחרי שלב, העבודה יעילה ואפקטיבית יותר. בנוסף מתאפשרת הקפדה במהלך העבודה על טיפול וניקיון של חלקים נרחבים בצורה קפדנית ומקצועית יותר. עבודה של חברות ניקיון משרדים בשעות הערב מייצרת אפקטיביות מעצם העובדה שלא נגרמת הפרעה הן לעובדי הניקיון והן לעובדי המשרדים, לא מתקיימות שיחות, לא מבקשים בקשות ובאופן כללי לא מייצרים הסחות דעת באמצע העבודה לאף אחד מהצדדים.

חסרונות ניקיון במהלך היום                                                                                            

לכל מטבע שני צדדים וכמו שהעבודה של חברת ניקיון למשרד יכולה להיות אפקטיבית בבוקר, יש לה כמובן גם חסרונות אובייקטיבים הנגרמים עקב עבודת הניקיון בשעות הבוקר. צוותי הניקיון יכולים להיות בעלי הספקים גבוהים וקצב עבודה משביע רצון, אך עצם הנוכחות של עובדים רבים במבנה הן מהווים גורם מפריע אשר מפחית את יעילות העבודה של שני הצדדים, אין זה משנה אם מדובר על  ניקיון משרדים בתל אביב או בכל מקום אחר, הימצאות גורם שאיננו שייך לעבודה השוטפת, יוצר הפרעה לצוות. כאשר מן הצד השני היעילות פוחתת. עבודה של צוותי הניקיון בשעות הבוקר מפחיתה את האפקטיביות מכיוון שגורמי ההסחה מתרבים מאד במהלך השעות בהן נמצאים העובדים במשרדים, היא פוגעת ביכולת להעניק שירות מקצועי של ניקיון משרדים מכמה סיבות, שהמרכזית היא בדרך כלל בקשות של העובדים מצוות הניקיון, מה שמפריע להם לבצע את עבודתם.  

חסרונות ניקיון במהלך הערב                                                                            

העבודה בשעות הערב היא שונה באופן טבעי מעבודה בבוקר, איך שלא ננסה להסתכל על התמונה, השוני קיים. העבודה בשעות הערה שונה, אין זה משנה על סוג העבודה. כאשר אנו בוחנים את האפקטיביות של חברות הניקיון, נוכל לזהות מספר גורמים בעייתיים אשר מהווים חסרון בתפיסה של ניקיון המשרדים בשעות הערב. בראש ובראשונה ברוב מוחלט של המקרים אנשי חברת הניקיון שיפעלו במבני משרדים לאחר שעות הפעילות יבצעו את עבודתם ללא פיקוח ממשי, לא יהיה מי שיראה מתי יצאו להפסקה ומתי חזרו ממנה, בנוסף לא תהיה הקפדה בזמן אמת על עבודתם של המועסקים על ידי חברת ניקיון למשרד. זאת כאשר המחיר לעובדים בשעות הערב הוא גבוהה יותר מה שמעלה את המחיר של שירותי הניקיון וזה תמיד פחות אפקטיבי. עבודה בשעות מאוחרות עלולות להיות לא מספקות היות שלעיתים קרובות המנקה לא פוגש כלל את העובדם ולא יכול לקבל מהם מידע הנדרש לו לבצע את עבודתו בצורה טובה יותר מתוך הבנת הצרכים של המשרד.חסרון אפשרי של עבודה בשעות הערב שבה הפיקוח מכל סוג שהוא מופחת עלול להוות גם סכנה לאבטחת מידע ופריצה אפשרית לבעיות הקשורות לאבטחת מידע.

האם אפשר לאפיין למי מתאים איזה שירות?                                                                                 

בשאלה מה יותר אפקטיבי ניקיון משרדים במהלך שעות העבודה או בערב ? אין תשובה חד משמעית. הראנו כאן שיש סיבות לכאן ולכאן ולכל אחת מהם יתרונות רבים וחסרונות בצידן. לכן ננסה לבדוק האם יש גורמים נוספים היכולים לשפוך אור על הסוגייה הזאת, האם שאלת האפקטיביות מושפעת גם מגורמים שאינם מיידים לצוותי הניקיון ?  

  • משרדים גדולים מול קטנים – כאשר פירמה מסוימת מפעילה קומה אחת שלמה או יותר של מאות משרדים ואלפי עובדים האם יש בכך השפעה על האפקטיביות של חברת הניקיון אל מול פעולה של משרד בינוני או קטן של כמה חדרים בודדים ועשרות בודדות של עובדים.
  • משרדים המבקשים להחזיק אנשי ניקיון משל עצמם – ישנם לא מעט חברות וארגונים בעיר מהעולם הישן יותר אשר עדיין מתעקשים על תחזוקה של צוות ניקיון מטעם החברה, במקרים אלו ברוב מוחלט של המקרים האפקטיביות תהיה טובה יותר בשעות הבוקר, יתרה מכך בשעות הערב פעולת הניקיון לא תמיד תהיה אפשרית.
  • שוני גאוגרפי – האם שוני גאוגרפי יש בו בכדי להשפיע על איכות הניקיון בשעות הערב לעומת שעות הבוקר? האם העובדה שבעת ניקיון משרדים בתל אביב לשעה של ביצוע הפעולה משמעות שונה מאשר טיפול וניקיון המשרדים בדימונה?  על פניו אין תשובה חותכת לשאלה הזאת.

plus

ניקיון משרדים בערב או במהלך העבודה?

ניקיון משרדים בערב מתאים מאוד למשרדים יחסית קטנים שלא ניתן לעבור בין איזור לאיזור בלי להפריע למהלך התקין של החברה.

ניקיון משרדים במהלך העבודה מתאים למשרדים גדולים בהם צריך לבצע שטיפת כלים, ניקיון שירותים ופינוי אשפה מספר פעמים ביום ושניתן לעבור בין איזור לאיזור בלי להפריע למהלך העבודה התקין של החברה.

plus

האם ניקיון משרדים בערב יקר יותר מניקיון משרדים במהלך היום?

ישנו כלל ברזל בניקיון משרדים,

ככל שתצטרכו יותר שעות עבודה ביום, כך המחיר השעתי יורד בהתאם,

כמו בכל חברה גם לחברת ניקיון יש הוצאות קבועות והוצאות משתנות,

בוא ניקח לדוגמא שכר מפקח: זה לא משנה אם מגיעים אליכם שעה ביום או 8 שעות ביום, עדיין מפקח שלנו יגיע לפקח כל 8 ביקורים של עובד ניקיון.

דוגמא נוספת: נסיעות, עובד מקבל נסיעות של 11 שח ליום, אם הוא עובד שעה אחת, השכר השעתי מזנק ב11 ש״ח, אם הוא עובד 8 שעות ביום, העלות השעתית לנסיעה הינה רק : 1.4 ש״ח לשעת עבודה.

אהבתם את הפוסט? מוזמן לשתף אותנו
לקבלת הצעת מחיר
למשרד נוצץ השאירו פרטים
תוכן עניינים
שירותי ניקיון משרדים
צרו אתנו קשר
נשמח לעמוד לשרותכם
לקוחות מרוצים
מה הלקוחות כותבים עלינו?
Liran Katzap
Liran Katzap
2023-09-13
תודה לאושר ולצוות הבנות על השירות המקצועי. רמה אחת מעל כולם!
yoni sorek
yoni sorek
2023-06-04
אני משתמש בשירות שלהם והם מקצוענים..
Sivan Levi
Sivan Levi
2023-04-10
כמנהלת משרד מצאתי את החברת ניקיון הכי מתאימה לנו, אלופים
מתן בר
מתן בר
2023-03-09
שירות נהדר ומקצועי, הצוות אדיב מהיר ויעיל. משתמש בשירות שלהם בעסקים שלי אחרי הרבה אכזבות וסוף סוף מצאתי חברת ניקיון עם שירות, דיוק, מקצועיות ואדיבות.
עמית שוסטק
עמית שוסטק
2023-03-09
הגיעו בשעה שקבענו. עשו עבודה טובה

מבצע שנה חדשה
עד 10% הנחה

קוד קופון
OC2024