לוגו oc-officecleaning

ניקיון משרדים בפתח תקווה

בין אם אתם מחפשים מנקה שתשמש מעין אם בית או מנקה לילית עם מפתח שלא תפריע לריכוז העובדים עם רעשים של שואב אבק. OC cleaning תשמח לספק את המענה האידיאלי לכל צורכי הניקיון שלכם. כל המנקים והמנקות שלנו עוברים הכשרה כדי להרים את סטנדרט הניקיון שלהם במספר רמות כך שתהיו בטוחים שעיגולי פינות וסימני ניגוב אינם חלק מחבילת הניקוי שתקבלו.

בחרו בניקיון שוטף או עמוק ויסודי!
וחשבו בעזרת מחשבון ניקיון משרדים וקבלו הצעת מחיר מותאמת אישית!
{{index+1}}
בחר בסוג הניקיון

נקיון קבוע

נקיון חד פעמי

{{officeSize.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ',')}}
{{workings.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ',')}}
(מתחת ל6 שעות, ניתן רק בערב)
(אפשר לכתוב גם לפי חצאיים: 9.5)
{{errorNumber}}
{{errorDay}}
סה"כ שעות שבועיות סה"כ שעות חודשיות סה"כ לתשלום סה"כ לשעה
{{ houersResultweekly.toFixed(0) }} {{ houersResultMonthly.toFixed(0)}} {{ Math.abs(Global_Cost_to_Customer).toFixed(0).toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ",") }} ש"ח {{houerlyClient.toFixed(1)}}

{{disWahtApp}}

{{errorCopon}}

{{officeSize.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ',')}}
עלות חד פעמי
{{result.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ",")}} ש"ח + מע"מ

המחיר הסופי יהיה כפוף למדידת המשרד ע"י מפקח הניקיון.

למען הסר הספק המחירים לא כוללים מע"מ

מלאו פרטים מדויקים לקבלת הצעה משתלמת ביותר לניקיון המשרד

{{successMsg}}

מה כוללת אצלנו חבילת ניקיון בסיסית למשרד?

החבילה הבסיסית של חברת oc-officecleaning כוללת:

  • החלפת פחים
  • חיטוי וניקיון שירותים
  • ניקיון שולחנות וכסאות
  • מסכים
  • גופי תאורה
  • ניקוי מטבח (כולל כלים)
  • טאטוא, שטיפת רצפה
  • פיזור ורענון מפיצי ריח.
  • ריקון מכלי אשפה
  • פינוי אבק ממשטחים שונים

חשוב לציין שתוכן החבילה אינו קבוע ומשתנה בהתאם לצרכי המשרד ותוכנית העבודה.

שירותים שניתן לקבל בתיאום מראש:

  • ניקוי חלונות
  • ניקוי שטיחים יסודי (עם חומרים איכותיים)
  • ניקוי ספות
  • פוליש ווקס ואיפוס מלא לאחר שיפוץ.

איך מנקים משרדים עם שטיחים?

משרדים שיש להם שטחי שטיחים נרחבים דורשים טיפול ייחודי. שטיחים, עם הזמן, הופכים למאגרים של אבק, אלרגנים פוטנציאליים ומזהמים שונים שעלולים לפגוע באיכות האוויר הפנימית ולהוות דאגות בריאותיות. מנקי שטיחים מומחים משתמשים בטכניקות כמו ניקוי בקיטור או ניקוי יבש כימי כדי לחדור לעומק הבד, ולחסל לא רק לכלוך אלא גם כתמים מתמשכים וחיידקים מיקרוביאליים. ניקוי עמוק זה לא רק מצעיר את השטיח אלא גם תורם לסביבה בריאה יותר. העלות לטיפול מעמיק שכזה בשטיח תלויה בדרך כלל באזור השטיח ובשיטה המיושמת.

למה מנקים חלונות של משרדי שלכם בפתח תקווה?

חלונות נקיים במשרד משרתים מטרה כפולה: הם מציעים נוף ללא הפרעה וממקסמים תאורה טבעית, מה שיכול להשפיע לטובה על פרודוקטיביות העובדים ועל מצב הרוח הכללי. אנשי ניקיון המצוידים לניהול חלונות, במיוחד במבני משרדים נישאים, מאומנים לעבוד בגבהים משתנים וחמושים בציוד הדרוש. המומחיות שלהם מבטיחה חלונות נטולי פסים ונוצצים, אפילו במקומות המאתגרים ביותר. החיובים עבור שירות זה משתנים בהתאם למידות ולנגישות של החלונות, יחד עם גובה הבניין.

איך מחטאים את המשרד מפני חיידקים?

הצורך בחיטוי שיטתי וחיטוי יסודי הפך לבעל חשיבות עליונה בתקופה האחרונה, לאור מצב הבריאות העולמי. שירותים משרדיים משותפים כמו אולמות כנסים, מטבחונים ושירותים יכולים לרוב להפוך למאגרים לחיידקים. צוותי ניקיון מומחים משתמשים בחומרי חיטוי מאושרים בתעשייה כדי להכחיד חיידקים, וירוסים ופתוגנים פוטנציאליים אחרים. לעתים קרובות, ניקוי יסודי זה משתרע על פריטים המטופלים לעתים קרובות כמו מקלטי טלפון, מקלדות מחשב ועוד. מודל התמחור עבור שירותים חיוניים אלה תלוי בדרך כלל באזורים המיועדים לחיטוי ובדרגת חומרי החיטוי הנפרסים.

איך מבצעים ניקיון של מערכות אוורור?

ניקוי מערכות אוורור הוא שירות נוסף שלעתים קרובות מתעלמים ממנו אך הוא בעל חשיבות עליונה. משרדים מצוידים במערכות HVAC (חימום, אוורור ומיזוג אוויר) המבטיחות שהסביבה בפנים תישאר נוחה. עם זאת, לאורך זמן, מערכות אלו עלולות לצבור אבק, אבקה ומזהמים אחרים. אי טיפול באלה עלול לגרום לאיכות אוויר ירודה במשרד, שעלול לגרום לבעיות נשימה או לתגובות אלרגיות בקרב העובדים. שירותי ניקיון מקצועיים מבצעים ניקיון מקיף של מערכות אלו, תוך הקפדה על זרימת אוויר נקי בכל המשרד. זה לא רק שומר על הבריאות אלא גם משפר את היעילות של מערכת ה-HVAC, מה שעלול לגרום לחיסכון באנרגיה. התמחור כאן תלוי במורכבות ובגודל של מערכת HVAC.

מה ההבדל בין ניקיון משרדים לבין חיטוי?

שירותי חיטוי תפסו בשנים האחרונות מקום מרכזי בסל השירותים של חברת ניקיון מקצועית, במיוחד בשל חששות בריאותיים הקשורים למחלות מדבקות. בסביבה משרדית, חללים משותפים רבים כמו חדרי ישיבות, אזורי מזווה ושירותים יכולים להפוך לנקודות חמות לחיידקים. שירותי ניקיון מקצועיים מציעים חיטוי יסודי, תוך שימוש בחומרי חיטוי מאושרים כדי לחסל חיידקים, וירוסים ופתוגנים אחרים. שירות זה מתרחב לעתים קרובות לפריטים כמו טלפונים, מקלדות וחפצים אחרים בהם נוגעים לעתים קרובות. התמחור עבור שירותים אלה מתחשב בדרך כלל באזורים הספציפיים שיש לטפל בהם ובסוג חומר החיטוי המשמש.

 

שאלות ותשובות נפוצות

משרדים עם שטיח מקיר לקיר מקבלים חבילת ניקוי שמתאימה להם אך כאשר מדובר בחידוש שטיחים הכולל שימוש בחומרים מיוחדים וציוד כבר מטבע הדברים עלות השירות תעלה.

כן ומעבר לכך אנו לוקחים אחריות מלאה על הפעולות המתבצעות ע"י המנקים והמנקות שלנו באמצעות כיסוי ביטוח מורחב הכולל אחריות מקצועית.

איננו יכולים לספק הצעת מחיר מבלי להבין את גודלו של המשרד והמאפיינים שלו (שטיחים מקיר לקיר, שירותים משותפים, מטבח או מטבחון) ולכן העמדנו לרשותכם מחשבון עלויות אליו אתם יכולים להכניס את מאפייני המשרד כדי לקבל טווח מחירים שניתן לעבוד איתו.

אהבתם את הפוסט? מוזמן לשתף אותנו
לקבלת הצעת מחיר
למשרד נוצץ השאירו פרטים
תוכן עניינים
שירותי ניקיון משרדים
צרו אתנו קשר
נשמח לעמוד לשרותכם
לקוחות מרוצים
מה הלקוחות כותבים עלינו?
Liran Katzap
Liran Katzap
2023-09-13
תודה לאושר ולצוות הבנות על השירות המקצועי. רמה אחת מעל כולם!
yoni sorek
yoni sorek
2023-06-04
אני משתמש בשירות שלהם והם מקצוענים..
Sivan Levi
Sivan Levi
2023-04-10
כמנהלת משרד מצאתי את החברת ניקיון הכי מתאימה לנו, אלופים
מתן בר
מתן בר
2023-03-09
שירות נהדר ומקצועי, הצוות אדיב מהיר ויעיל. משתמש בשירות שלהם בעסקים שלי אחרי הרבה אכזבות וסוף סוף מצאתי חברת ניקיון עם שירות, דיוק, מקצועיות ואדיבות.
עמית שוסטק
עמית שוסטק
2023-03-09
הגיעו בשעה שקבענו. עשו עבודה טובה

מבצע שנה חדשה
עד 10% הנחה

קוד קופון
OC2024