לוגו oc-officecleaning

ניקיון למשרד – שחקן חיזוק חשוב לחברה שלכם

בחרו בניקיון שוטף או עמוק ויסודי!
וחשבו בעזרת מחשבון ניקיון משרדים וקבלו הצעת מחיר מותאמת אישית!
{{index+1}}
בחר בסוג הניקיון

נקיון קבוע

נקיון חד פעמי

{{officeSize.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ',')}}
{{workings.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ',')}}
(מתחת ל6 שעות, ניתן רק בערב)
(אפשר לכתוב גם לפי חצאיים: 9.5)
{{errorNumber}}
{{errorDay}}
סה"כ שעות שבועיות סה"כ שעות חודשיות סה"כ לתשלום סה"כ לשעה
{{ houersResultweekly.toFixed(0) }} {{ houersResultMonthly.toFixed(0)}} {{ Math.abs(Global_Cost_to_Customer).toFixed(0).toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ",") }} ש"ח {{houerlyClient.toFixed(1)}}

{{disWahtApp}}

{{errorCopon}}

{{officeSize.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ',')}}
עלות חד פעמי
{{result.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ",")}} ש"ח + מע"מ

המחיר הסופי יהיה כפוף למדידת המשרד ע"י מפקח הניקיון.

למען הסר הספק המחירים לא כוללים מע"מ

מלאו פרטים מדויקים לקבלת הצעה משתלמת ביותר לניקיון המשרד

{{successMsg}}

חברות רבות רוצות להיחשב כמובילות בתחום, הן משקיעות משאבים רבים ברצון לייצר הצטיינות, אולם לא אחת יש גורמים מעכבים, כאלו שגוזלים זמן ומפחיתים את היכולת להתמקד במה שחשוב, צוות ניקיון במשרד, הוא בדיוק הגורם הזה, לכן אין זה מפתיע שחברות רבות כבר הבינו את המנטרה, ניקיון המשרד- שחקן חיזוק חשוב לחברה שלכם.

משרד נקי אחר יום עבודה

תתעסקו במה שאתם טובים

העסק שלכם הוא כל החיים שלכם, אתם משקיעים את הזמן והנשמה בכל הכוח, אתם עושים הכל למצא פתרונות לכל בעיה ומחפשים לפרוץ, אבל העולם מעכב אתכם, אתם מגלים פעם אחרי פעם שאתם משקיעים זמן יקר שלכם ושל העובדים שלכם בדברים שלא מקדמים אתכם, במצב הזה כדאי ללמוד מקבוצות ספורט, אם חסר להם שחקן בעמדה מסוימת, הם מחפשים שחקן חיזוק, אחד כזה שיבוא וייתן מענה לבעיות קיימות וייתן לכל הקבוצה בסיס נוח יותר לרוץ קדימה, אז למה אתם למעשה עדיין מתלבטים, בשוק יש שחקני חיזוק מצוינים לעסק שלכם, והשחקן הראשון שצריך לקרא לו, הוא מי שייתן לכם שקט להתעסק במה שאתם טובים, כנראה שמתן שירותי ניקיון למשרד הם לא הנקודות החזקות שלכם, לכן אל תמתינו, פנו עוד היום אל המומחים של או.סי חברת ניקיון משרדים ודאגו לעצמכם לשקט נפשי וניקיון ברמה שלא הכרתם, ניקיון משרדים זוהי המומחיות שלנו, תנו לנו לעשות את זה עבורכם.


איך זה משפר את העבודה שלכם ?

לכל אחת מהחברות במשק יש את ההתמחות שלה, האחת מפתחת סטרטאפ חדשני, השנייה טכנולוגיית מזון והאחרת מייבאת מוצרים, אז קחו לעצמכם את הזמן, תתעסקו במה שאתם טובים, את ניקיון המשרדים בכל מקום שתזדקקו לו החל בניקיון משרדים בתל אביב, דרך חברת ניקיון בראשון לציון ההתעסקות במשימות שהם לא הלב של הארגון שלכם פשוט מעכבת אתכם, היא מסיטה את המחשבה שלכם מן העיקר. שירותי ניקיון למשרד היא לכל הדעות פעולה שיש להוציא לשירותי Outsourcing הרי לא תעלו על הדעת שלכם להתעסק בשיפוץ המבנה בו אתם נמצאים, לא תצבעו בעצמכם קיר או תתקנו נזילה בשירותים, בדיוק מאותה סיבה מומלץ לפנות אל חברות המספקות את האפשרות של ניקיון משרדים. ההתעסקות במה שלא מוגדר במטרות העסקיות שלכם פשוט יעכב את ההתקדמות העסקית שלכם בכל תחום שתבחרו, אתם תתעסקו בשולים ולא בעיקר, נכון שחשוב שהמשרד יהיה נקי, חשוב שלא אתם תתעסקו עם זה. כל ההתעסקות הזאת מפחיתה יעילות באופן ברור ולא מאפשרת למנועי צמיחה להתפתח.


חברת ניקיון, הלכלוך עלינו, השקט שלכם

אז איך בעצם הדבר הזה עובד ? הרי כל אחד רוצה משרד נקי, כל אחד רוצה לשלוט בנעשה בעסק וכל אחד רוצה להיות יעיל. בדיוק בגלל זה לחברה שלכם מגיע שחקן חיזוק משמעותי. לא משנה עם אתם זקוקים לחברת ניקיון בראשון לציון, או בניקיון משרדים בתל אביב, לנו באו.סי חברת ניקיון משרדים יש את כל התשובות עבורכם.
• לא צריך להתעסק עם עובדי הניקיון – בהתקשרות עם חברת ניקיון משרדים אתם ברגע אחד מפסיקים להתעסק עם העסקת עובדים בתחומים שאתם לא מכירים, כל העובדים החל מרגע זה הם באחריות של החברה, לא צריך להתמודד עם סיטואציות שיעכבו אתכם, מעכשיו זה הכל עלינו.
• לא צריך לגייס או לפטר – אחד הגורמים המורכבים בשוק העבודה הישראלי הוא הגיוס ובעיקר פיטורם או סיום העסקה של עובדים, לכן הפניה לחברה מקצועית בתחומה תפתור אתכם גם מהבעיה הזאת שאין להמעיט בחשיבותה, עובדי הניקיון לא יהיו שייכים אליכם בכל צורה שהיא.
• לא צריך לרכוש ציוד מיותר – תחזוקת הניקיון דורשת כלים וצחוד מתאים, לא תמיד אתם פנויים לעסוק בכך, הרי אתם עסק לכל דבר, לא באתם לעסוק בשירותי ניקיון למשרד, תשאירו את הלילוך שמצטבר למישהו אחר, אנחנו באו.סי חברת ניקיון משרדים מבטיחים לכם שירותי ניקיון באמצעים מתקדמים ובטכנולוגיה שעוד לא הכרתם.
• ראש שקט לעבודה – בסוף, מה שהכי חשוב זה לקבל שקט תעשייתי, חברת ניקיון היא אולי ספקית השקט הטובה ביותר שתמצא בשוק על מנת לאפשר לצוות שלך לעבוד בצורה מיטבית.

היתרונות של חברת ניקיון עבורכם

שאנחנו חושבים על שחקן חיזוק לעסק שלנו אנחנו מבקשים לעצמנו להנות מהיתרונות שיש למישהו אחר על ידי זה שהם יעבדו עבורנו. חברת ניקיון היא בדיוק מסוג המקומות בהם נעזרים בחברה חיצונית לטובת פעולות שאנחנו לא מספיק טובים בהן. חברות לניקיון משרדים מאפשרות לקבל יתרונות בתחומים שלהם באופן שלארגון באופן פרטי ככל הנראה לא יהיה שום סיכוי לקבל באופן עצמאי. בראש ובראשונה חברות הניקיון מעמידות לרשותכם אנשי מקצוע בתחום הניקיון אשר מכירים את העבודה, עבדו כבר במקומות אחרים ומסוגלים להבין את הדרישות והצרכים של כל לקוח. אנשי המקצוע נמצאים בכל שדרות החברה החל מהמנקים עצמם, דרך מנהל הפיקוח ועד למקצוענים בניקיון מיוחד על י צורך הנעזרים בטכנולוגיות המתקדמות בתחום. בתוך כך אפשר גם לציין שחברת ניקיון תדאג לצוות מתאים והחלפות בעת הצורך ללא קשר אם אתם זקוקים לחברת ניקיון בראשון לציון או בחיפה. לכל מקום שבו תזדקקו יגיעו האנשים המתאימים. יתרון נוסף שהוא בעל משמעות לכל עסק הוא האפשרויות של הגמישות בשעות העבודה של חברות הניקיון, ביכולתם להעמיד צוותים ייעודים בכל שעות היום, הצורך שלכם לעיתים דורש ניקיון שוטף ביום ועבודה מאסיבית בלילה שהמשרד ריק, את זה תקבלו רק על ידי חברת ניקיון, לעיתים יש גם צורך בעיקר בניקיון משרדים בתל אביב בשעות לא שגרתיות, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. את כל היתרונות הללו מאפשרות חברות הניקיון כאשר הן נעזרות במיוחד מתאים, עם אחריות ובשנים האחרונות גם ציוד שיש לו פתרונות טכנולוגיים מתקדמים, כאלו שלא חשבתם שקיימים.


איך חברת ניקיון משדרגת אתכם

חברות מקצועיות המתמחות בנושאים שונים יכולות להיות כלי משמעותי לכל ארגון, היכולת של כברת ניקיון לשדרג את העסק שלכם היא ברורה ומובנת, בדיוק כמו שחברות הליסינג השונות משפרות את נושא תחזוקת הרכבים בכל ארגון, הרי היום כמעט ולא תוכלו למצא שמחזיקה צי רכב של מאות מכוניות בבעלותה, כך הסיפור של חברת ניקיון. האופן שבו תוכל חברת הניקיון לגרום לעסק שלכם לשדרוג מבלי שאתם תצטרכו לעשות פעולה פיסית בעסק היא שלעצמה שדרוג, אתם תשאלו את עצמכם תוך זמן קצר איך לא עשינו את זה קודם ?

  1. אנחנו מפנים לכם זמן – הדבר המדהים ביותר בשימוש בחברת ניקוי משרדים מקצועית היא בהבנה המתבהרת תוך זמן קצר לגבי הזמן שמתפנה, הצורך לעסוק בגיוס עובדים, מעקב אחריהם, ההדרכה שלהם ועוד, פשוט גוזלת זמן יקר ומיותר.
  2. שירות מקצועי לעסק שלכם – אתם ככל הנראה חברה רצינית, יש לכם שטח משרדים גדול, אתם צריכים מקצוענים לעבוד איתם. חברת או.סי חברת ניקיון משרדים היא ההגדרה למקצוענים בתחום.
  3. יש כתובת – חברת הניקיון היא הכתובת שלכם לכל עניין, כל בקשה מיוחדת, בעיה שעולה, יש למי לפנות.
  4. נראות המשרד – איך שלא תהפכו את זה, משרד נקי ומסודר, הוא משרד הנראה טוב יותר, הוא משדר זאת לעובדים ולבאים מבחוץ שהעסק מסודר ויעיל.

plus

האם חברת הניקיון מספקת חומרי ניקיון ?

כמובן,

זה חלק מהעלות של הניקיון, חברת ניקיון משרדים אמינה תספק לכם את חומרי הניקיון הטובים ביותר.

מפקח יגיע פעם בחודש על מנת לבדוק איזה חומרים חסרים וימלא את המלאי

plus

האם חברת הניקיון מספקת מחליף לעובד ניקיון שביום חופש?

כן,

זו אחת היתרונות הגדולים ביותר בחברת ניקיון משרדים טובה.

תחשבו מה עלול לקרות במשרד שלכם, אם המנקה לא תגיע ליום שלם של עבודה,

אנחנו לא רוצים לחשוב על זה, ואתם ?

אהבתם את הפוסט? מוזמן לשתף אותנו
לקבלת הצעת מחיר
למשרד נוצץ השאירו פרטים
תוכן עניינים
שירותי ניקיון משרדים
צרו אתנו קשר
נשמח לעמוד לשרותכם
לקוחות מרוצים
מה הלקוחות כותבים עלינו?
Liran Katzap
Liran Katzap
2023-09-13
תודה לאושר ולצוות הבנות על השירות המקצועי. רמה אחת מעל כולם!
yoni sorek
yoni sorek
2023-06-04
אני משתמש בשירות שלהם והם מקצוענים..
Sivan Levi
Sivan Levi
2023-04-10
כמנהלת משרד מצאתי את החברת ניקיון הכי מתאימה לנו, אלופים
מתן בר
מתן בר
2023-03-09
שירות נהדר ומקצועי, הצוות אדיב מהיר ויעיל. משתמש בשירות שלהם בעסקים שלי אחרי הרבה אכזבות וסוף סוף מצאתי חברת ניקיון עם שירות, דיוק, מקצועיות ואדיבות.
עמית שוסטק
עמית שוסטק
2023-03-09
הגיעו בשעה שקבענו. עשו עבודה טובה

מבצע שנה חדשה
עד 10% הנחה

קוד קופון
OC2024