לוגו oc-officecleaning

איך מנקים משרדים ביעילות?

בחרו בניקיון שוטף או עמוק ויסודי!
וחשבו בעזרת מחשבון ניקיון משרדים וקבלו הצעת מחיר מותאמת אישית!
{{index+1}}
בחר בסוג הניקיון

נקיון קבוע

נקיון חד פעמי

{{officeSize.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ',')}}
{{workings.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ',')}}
(מתחת ל6 שעות, ניתן רק בערב)
(אפשר לכתוב גם לפי חצאיים: 9.5)
{{errorNumber}}
{{errorDay}}
סה"כ שעות שבועיות סה"כ שעות חודשיות סה"כ לתשלום סה"כ לשעה
{{ houersResultweekly.toFixed(0) }} {{ houersResultMonthly.toFixed(0)}} {{ Math.abs(Global_Cost_to_Customer).toFixed(0).toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ",") }} ש"ח {{houerlyClient.toFixed(1)}}

{{disWahtApp}}

{{errorCopon}}

{{officeSize.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ',')}}
עלות חד פעמי
{{result.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ",")}} ש"ח + מע"מ

המחיר הסופי יהיה כפוף למדידת המשרד ע"י מפקח הניקיון.

למען הסר הספק המחירים לא כוללים מע"מ

מלאו פרטים מדויקים לקבלת הצעה משתלמת ביותר לניקיון המשרד

{{successMsg}}

ונמאס מהלכלוך במשרד? תנו לנו לעשות את כל העבודה המלוכלכת. אנו נותיר את המשרד שלכם מבריק מניקיון  עם ניחוח רענן, חדרי שירותים, מטבחונים וחדרים מסודרים ומאורגנים לשמירה על בריאותכם, בריאות העובדים שלכם וגם של הלקוחות והאורחים שלכם. על מנת לנקות משרדים ביעילות חשוב לקחת לתשומת הלב מספר דגשים חשובים: עובדי ניקיון  מיומנים ואיכותיים, חומרי ניקוי ירוקים ובריאים יותר לאדם ולסביבה, נסיון והבנה בצרכי הסביבה המשרדית. במאמר זה נציג בפניכם איך מנקים משרדים ביעילות, במהירות ובמקצועיות.

חברת ניקיון משרדים מבריקה

משרד נקי ומסודר הוא מקום שנעים לשהות בו ולעבוד בו, מקום שמעורר יצירתיות והשראה, מקום להצליח ולהתפתח אישית ומקצועית. ניקיון  וסדר במשרד משפיעים לטובה גם על האורחים והלקוחות שלכם ומציגים אתכם באור חיובי. סביבה נקיה, מאורגנת ונעימה מתקשרת עם הצלחה, יוקרתיות ומוניטין מכובד וחשובה מאד כדי לשמור על בריאותכם, בריאות העובדים שלכם וגם בריאותם של הלקוחות והמבקרים. אז איך מנקים משרדים ביעילות? שוכרים חברת ניקיון  משרדים שתיתן לכם שירות מעולה עם הדגשים הבאים:

  • עובדי ניקיון  מיומנים ואיכותיים – כשעובד הניקיון  מגיע עם ניסיון, מיומנות, מודעות גבוהה לשירותיות והבנה כי בפעולותיו הינו אחראי על הבריאות וההיגיינה במשרד, הכל נראה אחרת. עובדים זריזים ויעילים שמנקים כל חלק במשרד בצורה אפקטיבית ונכונה, שומרים על משטחים רגישים כגון עץ טבעי, שיש, זכוכית או מתכת, מקפידים על כל שלב ומגיעים לאבק הכי נסתר בכל פינה מותירים את המשרד שלכם נקי באמת עם תחושה של רעננות נעימה. אנחנו חברת ניקיון משדרים בה כל עובד מקבל תנאים סוציאלים מלאים, מועסק בהעסקה ישירה בשכר גבוה שהעובדים מרוצים הם מגיעים מלאי מוטיבציה להעניק לכם שירות מצוין.
  • חומרי ניקוי ירוקים – שימוש בשיטות וחומרי ניקוי ירוקים מבטיחים רמת בריאות גבוהה יותר לציבור משתמשי המשרד וגם בטיחות רבה יותר לצוות הניקיון והתחזוקה. כאשר מבזבזים פחות חומרים מתכלים, נעזרים בחומרים הרבה פחות חריפים אך עם זאת יעילים נגד חיידקים ועובשים שונים, אנו תורמים הן לאיכות הסביבה והן לתנאי עבודה בריאים ויעילים יותר. בנוסף, חומרי הניקוי הירוקים ידידותיים יותר לחומרי גלם רגישים כגון שיש או זכוכית. אנו חברת ניקיון  משרדים המספקת חומרי ניקוי ירוקים ובריאים יותר.
  • נסיון והבנה בצורכי המשרד – אתם שלושה או שלושים? עובדים יותר בשעות הערב או בשעות הבוקר? יש לכם שטיחים יקרים, וילונות עשירים, ספות וכורסאות לאורחים או רצפת שיש שיש לתחזק בעדינות ובאמצעות חומרים מתאימים בלבד? מראות גדולות או משטחים רגישים? לא משנה כמה אנשים יש במשרד שלכם ובאיזו דרך עיצבתם אותו, אנחנו חברת ניקיון משרדים בתל אביב המתאימה את עצמה אליכם, אנחנו ננקה אותו בדרכים מועילות ונכונות ביותר ובאמצעות שימוש במכונות או מכשירים מתאימים בלבד.

תחזוקה יומיומית או ניקיון  יסודי חד פעמי?

ישנם משרדים שזקוקים לניקיון יומיומי על מנת לשמור על בריאות ציבור העובדים, יש משרדים שיכולים להסתפק בפעם או פעמיים בשבוע ויש משרדים שעברו שיפוץ או זקוקים לניקוי ספות יסודי. לא משנה מה אתם צריכים, מתי אתם צריכים וכמה פעמים בשבוע, תמיד נשמח לשרת אתכם. כך שאם אתם זקוקים לחברת ניקיון משרדים בתל אביב או חברת ניקיון בראשון לציון באזור השפלה או חברת ניקיון משרדים בכפר סבא באזור השרון, פנו אלינו דרך האתר.

ניקיון  שוטף

כדי להיות חברת ניקיון משרדים המובילה בתחומה, אנו מספקים שירותי תחזוקה יומית רגילה, או ניקיון שוטף, כוללת את השירותים הבאים:

  • שטיפת כלים
  • ריקון פחים
  • שטיפת הרצפה
  • שאיבת אבק מהשטיחים
  • ניקיון  כיסאות
  • חיטוי וניקוי יסודי של חדרי שירותים ואמבטיה
  • הסרת אבק
  • ניקוי וארגון שולחנות עבודה, ישיבות ואירוח
  • ניקוי חלונות ( מבפנים)  תריסים ווילונות

ניקיון יסודי ועמוק

אנו חברת ניקיון בתל אביב והמרכז המתמחה בניקיון לאחר שיפוץ מיועד למשרדים לאחר שיפוץ, לאחר צביעה או לקראת מעבר למשרד חדש. נבצע אנו נבצע הסרת כתמי צבע, לכלוך ואבק שנוצר מניסור ועבודות עץ וגבס, פסולת שונה שהצטברה בחדרים כתוצאה מנוכחות אנשי המקצוע במקום ( לא פסולת בנייה ) ווקס לרצפות להברקה והקניית תחושה רעננה של משרד חדש המוכן לעשות את צעדיו הראשונים בעולם העסקים. כמובן שנוכל לדבר על עבודות מיוחדות או היבטים מסויימים בניקוי שחשוב לכם לבצע במשרד. לפני שנגיע חשוב לנו לדעת האם הרהיטים כבר ניצבים במשרד או שהוא ריק לחלוטין, זה חשוב כיוון שהרבה יותר קל ומהיר לנקות חלל ריק שאין בו רהיטים התמלאו באבק ולכלוך בזמן השיפוץ ויש לנקות גם אותם וזה מתבטא במחיר שנגבה עבור השירות.

למה כדאי להשקיע בניקיון משרדים מקצועי?

גם אם רק פתחתם את העסק ואתם לא סבורים שניקיון הוא חלק בלתי נפרד מן התקציב, כדאי שתשקלו זאת שוב. עובדי המשרד יכולים אולי לשמור על שולחן מלא המסמכים שלהם מסודר ומאורגן ועל אזור עבודה נקי מעטיפות חטיפים, אבל הם לא ישטפו עבורכם את הרצפות ואף אחד לא רוצה לאחר לאסוף את הילדים מהמסגרות רק כי היום תורו לשטוף כלים בכיור. ניקיון משרדים והיגיינה לא צריכים להיות חלק מדרישות התפקיד של העובדים שלכם, וגם אתם לא צריכים לסיים כל יום עבודה עם סמרטוט ביד. שכירות חברת ניקיון משרדים בתל אביב או באשדוד לדוגמא שתשלח לכם מנקה שמגיע עם חיוך, מרוקן את הפחים, שוטף את הכלים, מנקה באופן יסודי והיגייני את חדר האמבטיה והשירותים, מסלק כוסות קפה מלוכלכות מאזור ההמתנה ודואג שתמיד יהיה ריח טוב ונעים של ניקיון בחדרים השונים יהיה משתלם ביותר. ולא רק אתם והעובדים שלכם תהנו מסביבת עבודה נעימה, נקייה, בריאה ואסתטית יותר, גם הלקוחות והאורחים שלכם ירגישו כך ויהיה לכם נעים יותר לקבל ממכם שירות.

איך תדעו מה אתם צריכים?

במידה ואתם צריכים לחשב כמה תעלה לכם השכרת שירותים של חברת ניקיון משרדים, באתר תוכלו להעזר במחשבון הניקיון כדי לדעת מה באמת אתם צריכים וכמה זה יעלה לכם. תוכלו לקבוע לגמרי בעצמכם את התקציב שלכם על ידי הזנת מספר פרטים רלוונטים כגון:

  • לכמה שעות עבודה אתם זקוקים?
  • לכמה ימים בשבוע?
  • כמה אנשים נוכחים במשרד שלכם?
  • מה גודל המשרד במ"ר?
  • האם אתם מעדיפים שעות בוקר, שעות צהריים או ערב?
  • האם תרצו שנספק לכם חומרי ניקיון  איכותיים וירוקים? ( זה לא חובה, אבל אם תבחרו לרכוש את חומרי הניקוי בעצמכם תצטרכו לדאוג שיש לכם הכל כדי שעבודתו של המנקה תהיה יעילה) 

בדרך זו, באמצעות קליק אחד תוכלו לדעת בדיוק כמה זה יעלה לכם ולהזמין מאיתנו רק את השירות שאתם צריכים במהירות, בקלות ובנוחות ולדעת שאתם משלמים רק על מה שאתם באמת צריכים. ניתן לשנות בכל עת ולהתייעץ איתנו בכל שאלה שיש לכם בעניין.

אנחנו כאן לכל משימה

אנחנו כאן לכל משימה, גם אם מדובר בעבודה מלוכלכת במיוחד. צוותי ניקיון מיומנים ואיכותיים, חומרי ניקוי ירוקים ששומרים על בריאותכם ועל הסביבה, מוטיבציה גבוהה, ניסיון והבנה בצרכי ההיגיינה והניקיון  של המשרד, כל אלו הופכים אותנו לחברת ניקיון מובילה שמעניקה לעובדים שלה תנאים מעולים כדי שהם יהיו מרוצים, ואם העובדים שלנו מרוצים – אתם מרוויחים שירות מעולה עם חיוך. משרדים קטנים וגדולים, בעלי מוניטין רב שנים או רק מתחילים, עם ציבור עובדים גדול או משרד צומח ומתפתח, לכולם יש פתרון והתאמה מושלמת לצרכים הספציפיים שלכם לניקיון משרדים בערב או ניקיון משרה מלאה למען בריאותכם, בריאות העובדים שלכם, הלקוחות המבקרים במשרדכם והאורחים שלכם.

plus

איך מנקים משרדים ביעילות?

כדי שהמשרד שלכם יהיה נקי, רענן, מבושם, מסודר ומאורגן, יש צורך בשלושה דגשים חשובים: צוות ניקיון  מקצועי ומיומן בעל מוטיבציה להעניק שירות איכותי, בלי לעגל פינות ובלי לפספס אף גרגר אבק, חומרי ניקוי ירוקים ששומרים על הבריאות שלכם ועל הסביבה. והכי חשוב – חברה שמבינה את הצרכים המשתנים של כל בית עסק בנפרד, בין אם הוא גדול או קטן או רק פתח את המשרד.

plus

איך אני יודע מה מתאים לי ומה אני צריך?

באמצעות מחשבון הניקיון  שנמצא באתר תוכלו לקבוע בעצמכם את התקציב על ידי הזנת מספר פרטים כגון גודל המשרד וכמות האנשים הנמצאים בו, כמות שעות העבודה של המנקים, מספר הימים בשבוע שתרצו שהם יגיעו ואפשרויות נוספות.

אהבתם את הפוסט? מוזמן לשתף אותנו
לקבלת הצעת מחיר
למשרד נוצץ השאירו פרטים
תוכן עניינים
שירותי ניקיון משרדים
צרו אתנו קשר
נשמח לעמוד לשרותכם
לקוחות מרוצים
מה הלקוחות כותבים עלינו?
Liran Katzap
Liran Katzap
2023-09-13
תודה לאושר ולצוות הבנות על השירות המקצועי. רמה אחת מעל כולם!
yoni sorek
yoni sorek
2023-06-04
אני משתמש בשירות שלהם והם מקצוענים..
Sivan Levi
Sivan Levi
2023-04-10
כמנהלת משרד מצאתי את החברת ניקיון הכי מתאימה לנו, אלופים
מתן בר
מתן בר
2023-03-09
שירות נהדר ומקצועי, הצוות אדיב מהיר ויעיל. משתמש בשירות שלהם בעסקים שלי אחרי הרבה אכזבות וסוף סוף מצאתי חברת ניקיון עם שירות, דיוק, מקצועיות ואדיבות.
עמית שוסטק
עמית שוסטק
2023-03-09
הגיעו בשעה שקבענו. עשו עבודה טובה

מבצע שנה חדשה
עד 10% הנחה

קוד קופון
OC2024