לוגו oc-officecleaning

החשיבות של פיקוח מנהל העבודה בחברות ניקיון למשרדים

בחרו בניקיון שוטף או עמוק ויסודי!
וחשבו בעזרת מחשבון ניקיון משרדים וקבלו הצעת מחיר מותאמת אישית!
{{index+1}}
בחר בסוג הניקיון

נקיון קבוע

נקיון חד פעמי

{{officeSize.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ',')}}
{{workings.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ',')}}
(מתחת ל6 שעות, ניתן רק בערב)
(אפשר לכתוב גם לפי חצאיים: 9.5)
{{errorNumber}}
{{errorDay}}
סה"כ שעות שבועיות סה"כ שעות חודשיות סה"כ לתשלום סה"כ לשעה
{{ houersResultweekly.toFixed(0) }} {{ houersResultMonthly.toFixed(0)}} {{ Math.abs(Global_Cost_to_Customer).toFixed(0).toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ",") }} ש"ח {{houerlyClient.toFixed(1)}}

{{disWahtApp}}

{{errorCopon}}

{{officeSize.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ',')}}
עלות חד פעמי
{{result.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ",")}} ש"ח + מע"מ

המחיר הסופי יהיה כפוף למדידת המשרד ע"י מפקח הניקיון.

למען הסר הספק המחירים לא כוללים מע"מ

מלאו פרטים מדויקים לקבלת הצעה משתלמת ביותר לניקיון המשרד

{{successMsg}}

מנהלי עבודה בכל תחום הם בעלי חשיבות, איך שלא ננסה להפעיל מערכות שונות, תמיד יהיה צורך בפיקוח על העובדים. בחברות ניקיון משרדים הדבר אף מקבל משנה חשיבות בשל הפיזור של העובדים במקומות שונים, מכאן שהחשיבות של פיקוח מנהל העבודה בחברות ניקיון למשרדים רק גובר, לכן לא נכון ולא ראוי להמעיט בערך של מנהל העבודה לפיקוח עליה.

מגב של פרקט


תפקידו של מפקח העבודה בחברות לניקוי משרדים

כאשר אנו מתקשרים עם חברת ניקיון משרדים אנו למעשה מבקשים להסיר מעלינו את המטלה החשובה והמורכבת של שירותי הניקיון. אולם הדברים לעולם אינם פשוטים כפי שאפשר לחשוב, לכן יש חשובות גדולה לתפקידו ותפקודו של מפקח העבודה בחברת ניקיון למשרדים. האופן שבו הוא פועל והקשר שהוא יוצר בין החברה, העובדים בשטח ובין הלקוח הם מפתח משמעותי לשביעות רצון של כל הצדדים. בין המשמימות המגוונות של פיקוח מנהל העבודה בחברות לניקוי משרדים אפשר למצא פעולות רבות שתפקידן הוא לוודא את ביצוע העבודה באופן מיטבי.


• קשר רציף וישיר מול הלקוח – מפקח של עבודה בחברות לניקוי משרדים חייב להיות בקשר עם חברה השוכרת את השירותים הללו. הוא צריך להיות זמין ומסוגל לפתור בעיות שוטפות ולאורך זמן.
• מתן פתרונות לוגיסטיים מיידים – לא אחת עולות בעיות לא צפויות הדורשות מענה שהעובדים בשטח לא מסוגלים לו, מנהל עבודה בחברות ניקיון יידע להעניק לכם את מבוקשכם.
• קשר ישיר עם העובדים בשטח – בין אם אנו מדברים על חברת ניקיון משרדים בתל אביב או חברת ניקיון בראשון לציון, מפקח העבודה חייב להיות בקשר ישיר עם העובדים שלו
• מענה על בעיות שוטפות – מנהל העבודה חייב להיות מסוגל לפתור בעיות שוטפות העולות במהלך יום העבודה, גם אם הוא לא נמצא פיזית במקום.
• ניהול בפועל של העובדים – מנהל העבודה משמש כמנהל הישיר של העובדים בצוותי הניקיון על כל המשתמע מכך.
• איש הקשר בין הלקוח לחברה – מפקח העבודה משמש לא אחת כזרוע המחברת בין חברת הניקיון לבין הלקוח שלה, מקבל השרות בוא נמצאים העובדים של חברת הניקיון.


החשיבות של פיקוח מנהל העבודה בחברות ניקיון למשרדים

קשה להמעיט בחשיבות הרבה בתפקיד של פיקוח מנהל העבודה בחברת ניקון. התפקיד שלו הוא החוט המחבר ולעיתים קרובות הרוע הביצועית להשלמת המשימה לשמה נשכרה חברת ניקיון למשרדים. האופן שבו ימלא את תפקידו היא מפתח מרכזי להצלחת הפעילות של כל חברת ניקיון משרדים. האופן שבו יבצע מנהל העבודה את משימותיו ישפיעו על הפעילות בשטח, ראשית עליו לבצע פיקוח ומעקב שוטף אחרי הצוותים הכפופים לו במקומות השונים, להיות ערני שכולם הגיעו, להבין היכן יש בעיות, ובעיקר להיות מסוגל לטפל בהן באופן מידי. בנוסף לפעולות הללו על מנהל העבודה לוודא את איכות הביצוע של העבודה בשטח, שנעשה שימוש באמצעים המתאימים וכל דרישות הלקוח מתבצעות באופן תקין ולשביעות הרצון שלו. בנקודה זאת חשוב ורצוי לקיים תיאום ציפיות מול הלקוחות ולהבין מה הם צריכים וכיצד לעזור להם לקבל את המגיע להם, תאום הציפיות הוא כלי חשוב בהצלחת העבודה, לעיתים כאשר מדובר על ניקיון משרדים תל אביב שונה הצורך מניקוי משרדים במקום אחר, יש להבין זאת. לבסוף חשיבותו מתבטאת ביכולת שלו לפתור בעיות ולתת מענה לצרכים העולים במהלך יום העבודה. אצלנו בחברת או.סי חברת ניקיון משרדים אנו מאמינים בשילוב מנהלי עבודה בעלי רמת שירות מעולה התבטיח את שביעות הרצון של שני הצדדים.


היתרונות של פיקוח מנהל העבודה

אין זה משנה אם אתם מבקשים לעצמכם חברת ניקיון משרדים בתל אביב, חברת ניקיון משרדים בנגב, או חברת ניקיון בראשון לציון, מה שלא יהיה אתם תהיו חייבים מפקח בניהול העבודה, אך למעשה אתם גם תרצו אדם כזה, היתרונות שהפונקציה הזאת ממלאת הן רבות, לא סתם כיום בכל פרויקט ישנו מפקח של מנהל עבודה כחלק מהדרישה הבסיסית. עצם קביעת מנהל העבודה, מאפשרת מיצוי של יתרונות רבים הנדרשים בשטח ותורמים לשיפור יכולת העבודה בכל אתר ואתר.


• מנהל העודה הוא למעשה נציג החברה בשטח, כל צורך שעולה, כל בעיה שצצה, הוא הכתובת המיידית.
• פיקוח של מנהל עבודה מבטיח את המצב שהוא מכיר את העבודה משני הצדדים שלה וכך מסוגל לתת מענה נדרש לכל צורך.
• זמין בכל רגע, מנהל העבודה תמיד לשירותיכם, זה חלק מתפקידו.
• בעל יכולת להשליט משמעת, מנהל העבודה יהיה גם הגורם אשר בעת הצורך ידע להחזיר עובדים סוררים למסלול או לחלופין להיפרד מהם, בכך אתם יכולים בשקט להימנע מבעיות משמעת.


מדוע חשוב לבצע פיקוח על עובדי חברת ניקיון ?

כאשר באים לבחון את הנתונים ואת העובדות בשטח, אפשר לזהות בקלות רבה למדי שאחד העקרונות החשובים ביותר המבטיחים איכות עבודה בעולם הניקיון היא עובדת הימצאותו של פיקוח איכותי וקבוע. בבחינה של מקרים רבי בהם התבצעה עבודה ללא פיקוח של מנהל עבודה נמצאו ברוב מכריע של המקרים תוצאות של עבודה לא טובה מספיק, מקרים בהם לא עמדה חברת הניקיון בהתחייבויות שנתנה מראש, ובנוסף נמצא כי עובדי הניקיון הרשו לעצמם לנהוג לא אחת בצורה לא הולמת הנדרשת מתפקידם. עובדי חברת הניקיון ה לרוב עובדים פשוטים, לא מצופה מהם להיות אלו שיגדילו ראש לנוכח בעיות העולות ולכן סיטואציות בהם יפעלו העובדים ללא ציוד הולם, או ציוד מתאים לביצוע העבודה ללא מענה, מנהל עבודה המבצע פיקוח יוכל בקלות לתת מענה לבעיות אלו. מנהל עבודה בחברת ניקיון למשרדים מוודא ובודק שהעבודה הנדרשת אכן מתבצעת, שלוחות הזמנים הקבועים אכן מתקיימים על פי הנדרש באופן ובכלים הנדרשים ולא פחות חשוב מכך שהצוות במקום מקבל את כל הצרכים הנדרשים לו, הן אילו הסוציאליים והן אלו הדרושים לו לטובת ביצוע העבודה. אצלנו בחברת או.סי חברת ניקיון משרדים אנו דואגים להעסיק את המנהלים הטובים ביותר לצורך ביצוע הפרויקטים שלנו בצורה הטובה ביותר.


כיצד מתבצעת פעולת הפיקוח בפועל על ידי מנהל העבודה?

חברת ניקיון משרדים פועלת באופן טבעי בעולמות הניקיון ויש חשיבות רבה למקצועיות שבה ללא קשר אם הפעולות שלה מתקיימות במחסני לוגיסטיקה במודיעין או לחלופין היא מבצעת ניקיון משרדים תל אביב, על החברה להבטיח את ביצוע העבודה ללא כחל ושרק. חברת ניקיון תבקש להקים צוות מקצועי ומתאים לכל אתר בה היא פועלת, הצוות יהיה עסוק בכללותו בטיפול ותפעול היום יומי, לכן המפקח על העובדים יגיע לעיתים תכופות אל האתר הנדרש, הוא יבצע סיורים מקצועיים היבקשו לבחון את איכות העבודה. בנוסף הוא יוודא שהעובדים מבצעים את המוטל עליהם על ידי בדיקה פיזית של המקום. הוא ינהל קשר אישי וישיר מול הגורמים הרלוונטיים בארגון להבין מהם הצרכים והטענות שיכולות לצוץ במהלך יום עבודה. המפקח ינהל שיחות קבועות ויהיה מעודכן בכל הקורא בחברה. בנוסף לכך מתוקף תפקידו של מנהל פעולת הפיקוח הוא יהיה גם האוזן הקשבת של העובדים מטעמו, הוא יהיה אחראי על הזכויות והחובות שלהם וידאג שהם יטופלו כראוי ובאופן מכובד וראוי המגיע לכל אדם.

plus

האם מפקח מגיע בתדירות קבועה, או כשאנחנו מבקשים?

חברת ניקיון משרדים איכותית, תנהל מערכת שעות של מפקח שבו הוא מגיע לבקר אתכם לפחות כל 8 ביקורים של עובד ניקיון,

לדוגמא אם העובד ניקיון מגיע כל יום, כל שבוע וחצי שבועיים מפקח חייב להגיע על מנת לבדוק את טיב עובד הניקיון, ולשמור על רמה גבוהה של ניקיון.

plus

האם מפקח ניקיון הוא האיש קשר שלי?

מפקח ניקיון הוא אחד מאנשי הקשר שלכם,

במידה ותצטרכו ניקיון נוסף, או חיזוקים בהם יש הפי האוור למשל, מפקח הניקיון הוא האיש קשר הטוב ביותר עבור זה,

ישנם אנשי קשר נוספים כמו מנהל קשרי לקוחות להגדלת או הקטנת היקף העבודה,

מנהלת משרד – לכל נושא החשבוניות והתשלומים.

ככה חברת ניקיון משרדים איכותית תיתן לכם את המענה הנדרש

אהבתם את הפוסט? מוזמן לשתף אותנו
לקבלת הצעת מחיר
למשרד נוצץ השאירו פרטים
תוכן עניינים
שירותי ניקיון משרדים
צרו אתנו קשר
נשמח לעמוד לשרותכם
לקוחות מרוצים
מה הלקוחות כותבים עלינו?
Liran Katzap
Liran Katzap
2023-09-13
תודה לאושר ולצוות הבנות על השירות המקצועי. רמה אחת מעל כולם!
yoni sorek
yoni sorek
2023-06-04
אני משתמש בשירות שלהם והם מקצוענים..
Sivan Levi
Sivan Levi
2023-04-10
כמנהלת משרד מצאתי את החברת ניקיון הכי מתאימה לנו, אלופים
מתן בר
מתן בר
2023-03-09
שירות נהדר ומקצועי, הצוות אדיב מהיר ויעיל. משתמש בשירות שלהם בעסקים שלי אחרי הרבה אכזבות וסוף סוף מצאתי חברת ניקיון עם שירות, דיוק, מקצועיות ואדיבות.
עמית שוסטק
עמית שוסטק
2023-03-09
הגיעו בשעה שקבענו. עשו עבודה טובה

מבצע שנה חדשה
עד 10% הנחה

קוד קופון
OC2024