לוגו oc-officecleaning

מתי הזמן הנכון ביותר לניקיון משרדים

בחרו בניקיון שוטף או עמוק ויסודי!
וחשבו בעזרת מחשבון ניקיון משרדים וקבלו הצעת מחיר מותאמת אישית!
{{index+1}}
בחר בסוג הניקיון

נקיון קבוע

נקיון חד פעמי

{{officeSize.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ',')}}
{{workings.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ',')}}
(מתחת ל6 שעות, ניתן רק בערב)
(אפשר לכתוב גם לפי חצאיים: 9.5)
{{errorNumber}}
{{errorDay}}
סה"כ שעות שבועיות סה"כ שעות חודשיות סה"כ לתשלום סה"כ לשעה
{{ houersResultweekly.toFixed(0) }} {{ houersResultMonthly.toFixed(0)}} {{ Math.abs(Global_Cost_to_Customer).toFixed(0).toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ",") }} ש"ח {{houerlyClient.toFixed(1)}}

{{disWahtApp}}

{{errorCopon}}

{{officeSize.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ',')}}
עלות חד פעמי
{{result.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ",")}} ש"ח + מע"מ

המחיר הסופי יהיה כפוף למדידת המשרד ע"י מפקח הניקיון.

למען הסר הספק המחירים לא כוללים מע"מ

מלאו פרטים מדויקים לקבלת הצעה משתלמת ביותר לניקיון המשרד

{{successMsg}}

כל משרד הינו עולם ומלואו ולכל משרד יש את הצרכים והרצונות המיוחדים שלו. יש משרדים שהעובדים בהם זקוקים למינימום של הפרעות ולכן עדיף לנקותם בערב עם התרוקנותו אחרי סוף היום, ויש משרדים שבהם דווקא ניקיון יסודי בשעות הבוקר לפני קבלת הקהל או הגעת העובדים היא הנוחה והמועילה ביותר עבורו. לכל משרד יש את הקצב שלו, התנאים שלו והנוחות שלו, ולכן אנו באו.סי חברת ניקיון משרדים שומרים על גמישות ומאפשרים לכם להזמין שירותי ניקיון משרדים מתי שנוח לכם ומתאים לכם יותר, כדי שהעבודה תזרום ללא הפרעות. בפעם הבאה שאתם מחפשים חברת ניקיון משרדים עם שירות מעולה, עם ידע ומומחיות, עובדים מנוסים ומיומנים ותנאים מצויינים, פנו אלינו.

או.סי – חברת ניקיון משרדים שתסדר לכם את הפינה ( וגם תסיר את האבק )

או.סי חברת ניקיון  משרדים הינה חברת ניקיון משרדים בתל אביב אך לא רק, חברה מקצועית ומהימנה שמעסיקה עובדים באופן ישיר בשכר גבוה עם תנאים סוציאלים מעולים, וכשהעובדים מרוצים, הם מגיעים לעבודה עם מוטיבציה גבוהה לתת לכם שירות מעולה, כך שבין אם אתם מחפשים חברת ניקיון בבורסה ברמת גן או חברת ניקיון משרדים בתל אביב, העובדים המיומנים והמנוסים שלנו יעניקו לכם את השירותים הבאים:

  • ריקון פחים
  • חיטוי וניקוי שירותים
  • שטיפת רצפות
  • שאיבת אבק
  • ניקיון  כיסאות
  • ניקוי וארגון שולחנות
  • ניקוי אבק
  • ניקוי מגירות
  • ניקוי חלונות
  • ניקוי תריסים
  • ניקיון כללי במטבחון כולל שטיפת כלים

על מנת שלא להפריע לעבודתכם ולהגיע בדיוק ברגע הנכון ביותר עבורכם, תוכלו לבחור מתי הכי נוח לכם שנבוא: בבוקר, בערב או בצהריים. אנחנו נגיע בדיוק בזמן כדי לרענן, לנקות, לחטא ולסדר לכם את המשרד כדי שגם מחר בבוקר תוכלו להתחיל יום חדש ונמרץ של עבודה בלי הסחות דעת ובלי טרדות של ניקיון  או היגיינה. זה בריא יותר לכם ולעובדים, לציבור הלקוחות והאורחים שמגיעים וגם משדר אוירת נינוחות, יוקרה ומוניטין מכובד.

אז מתי לבוא?

בתור חברת ניקיון משרדים המובילה בתחומה, אנו מודעים לכך שלא תמיד נוח שמסתובב לכם מנקה, נחמד וחייכן ככל שיהיה, דווקא כשאתם באמצע פגישה חשובה או מכנסים את כל המשרד לשיחה. מן הסיבה הזו יצרנו עבורכם שליטה מלאה במערכת השעות באתר שלנו. באמצעות מחשבון הניקיון תוכלו לבחור את השעה ומשך הזמן שעובד הניקיון  יהיה נוכח אצלכם במשרד וכמה פעמים בשבוע עליו להתייצב אצלכם כדי לדאוג להיגיינה ולסביבת עבודה נקיה, מסודרת ונעימה. להלן האופציות השונות שמהן תוכלו לבחור את המתאימה לכם ביותר:

  • ניקיון  בוקר – ניקיון בוקר מתאים לכל אותם משרדים שנשארים פתוחים עד שעת לילה מאוחרת, לעיתים זה בגלל אילוצים שונים כמו עבודה מול חו"ל שמחייבת זמינות גם בלילה, ולעיתים אלו אנשי מקצוע שנוהגים לעשות שעות נוספות באופן תכוף כגון עורכי דין המתכוננים לדיונים חשובים, צוותים שמתקרבים לדד ליין ומגבירים את קצב העבודה או משרדים שמתוכם ניתנים שירותי לילה כגון שירותי רפואה, שיחות חירום ועוד. במצב זה באמת לא נוח ולא נעים שמישהו ישאב את השטיח במסדרון דווקא כשאתם באמצע שיחה חשובה ויש סיכוי גדול שכוסות קפה ייערמו בכיור גם אחרי שהוא יילך. הרבה יותר יעיל ונכון לקחת עובד ניקיון  לבוקר. מקרה נוסף הוא במידה והמשרד שלכם מקבל לקוחות רבים בשעות הבוקר ולכן כבר בשעות מוקדמות הוא צריך להיות ערוך ומוכן לקבל את פניהם כשהוא מסודר, נקי ומריח טוב. אנו חברת ניקיון משרדים בתל אביב שמתמחה גם בניקיון  בוקר.
  • ניקיון  צהריים – ניקיון  צהריים מתאים למשרדים שבהם יש הפסקת צהריים אחידה וכל העובדים יוצאים ביחד להפסקה של שעה או שעתיים, אוכלים, נחים, מבלים ביחד וצוברים כוחות להמשך יום העבודה. זהו הזמן האידיאלי לסדר את הניירת, לרענן ולחטא את חדרי השירותים, לשטוף כלים במטבחון ולשטוף את הרצפות. לאחר שתחזרו מן ההפסקה הכל כבר יהיה מצוחצח ונקי לבוסט של אנרגיה חיובית. מתאים גם למי שלא ממש מפריע לו רעשים של ניקוי או נוכחות של מנקים בחדר העבודה גם אם זה באמצע היום.
  • ניקיון  ערב – ניקיון  בשעות הערב והלילה מתאימים לכל אותם משרדים שמתרוקנים בסוף היום ולכן אין זה מפריע לאף אחד שעובדי הניקיון  עוסקים במלאכתם. כשתגיעו למחרת הכל יהיה נקי ונוצץ, הכלים יהיו שטופים, השטיחים שאובים, השולחנות מסודרים ומאורגנים, יהיה ריח של ניקיון  באויר וכך הכי כיף לפתוח את היום.

ימי ניקיון  מיוחדים

שיפצתם או צבעתם את המשרד? הספות והכורסאות ראו ימים יותר יפים? היתה הצפה או נזילה בשירותים? אנו חברת ניקיון משרדים בתל אביב שערוכה ומוכנה גם למקרי חירום בלתי צפויים, לאירועים חריגים, לימי ניקיון יסודי מרוכזים, לניקיון  לאחר שיפוץ או החלפת שטיחים, כל מה שתצטרכו וכל מה שתרצו, אנחנו כאן לשירותכם גם בהתרעה קצרה. בנוסף לניקיון  שוטף ויומיומי של המשרד אנחנו מעניקים גם את השירותים הבאים:

  • פוליש ווקס לרצפות – רצפות שיש ורצפות גרניט פורצלן עם גימור מבריק זקוקות לטיפול והברקה מדי תקופה. הווקס הופך את הניקוי השגרתי לקל ומהיר יותר, הרצפות מוגנות יותר משריטות ופגמים, והמראה המבריק כמראה ונקי משדר יוקרה, הצלחה ומוניטין מכובד.
  • ניקוי שטיחים עמוק – אחת לתקופה מומלץ לנקות שטיחים בצורה מקצועית, בין אם הם שטיחי קיר לקיר או שטיחי אוירה רגילים, באופן יסודי ואיכותי יותר. הסיבה לכך שרגליים רבות דורכות עליהם, משירות אבק ולכלוך מבחוץ, ואם אתם נוהגים לאפשר לעובדים שלכם להביא חיות מחמד לעבודה, גם שיער בעלי חיים עלול להיתפס בהם. כדי למנוע מהם להפוך למחסני חול ואבק ולגרום לאלרגיות ולקשיי נשימה, מומלץ לנקות אותם היטב באופן יסודי.
  • וילונות – וילונות מכל סוג, בין אם מדובר בבד סינטטי כגון תריסי זברה או וילונות כנפיים מבד עשיר המעניק תחושה ביתית יותר למשרד, צוברים לאורך זמן אבק עד כדי כך שצבעם משתנה והמראה שלהם נעכר. לכן מומלץ ביותר להעניק לוילונות טיפול יסודי כדי להחזיר להם את המראה החדש והנקי שלהם.
  • חלונות – בין אם המשרד שלכם ממוקם בקומה הראשונה או בקומה העשירית, משקיף על נוף מרהיב או כביש סואן, החלון הוא הדרך שלכם להכניס אור טבעי למשרד שלכם, ואם הוא יהיה נקי, לא רק שיהיה לו מראה מטופח ומוקפד אלא גם יותר אור שמש נקי ובריא ייכנס פנימה ויסייע לכם לחסוך בהוצאות החשמל.
  • ספות – משרדים רבים מחזקים כורסאות וספות בחדרי המתנה, וממש לא נעים לשבת עליהן כשהן מכוסות בכתמי קפה ולכלוך בן שנים. שאיבה, ניקוי ורענון ספות וכורסאות יעניק ללקוחות הממתינים תחושה טובה יותר של יוקרה ושל שירותיות.

תנו לנו לעשות לכם את העבודה המלוכלכת

בין אם אתם מחפשים חברת ניקיון משרדים בבורסה ברמת גן או חברת ניקיון משרדים בתל אביב, חשוב לבחור חברת ניקיון משרדים מובילה שמתאימה את עצמה לתנאים שלכם, מאפשרת לכם גמישות בשעות העבודה של המנקה, במשך זמן העבודה שלו ובימים שבהם הוא מגיע כדי להשתלב באופן טבעי בסדר היום שלכם ולאפשר לכם ליהנות מסביבת עבודה בריאה יותר, נקייה יותר ומסודרת יותר למענכם ולמען בריאותכם.

plus

מתי הזמן הנכון ביותר לניקיון משרדים?

התשובה הקלה היא – מתי שנוח לכם. חברת או.סי מתאימה את עצמה אליכם ושולחת לכם צוות ניקיון  מקצועי ויעיל מתי שמתאים לכם, בבוקר, בערב או בצהריים, כאשר אתם קובעים את משך זמן העבודה ואת כמות הפעמים שעל המנקה להגיע במהלך השבוע. כמו כן, במידה ויש לכם מקרה חירום או ניקיון  'כבד' יותר בשל שיפוץ, אנחנו לשירותכם גם בהתרעה קצרה.

plus

איך אני יכול לקבוע לעצמי את שעת ההגעה של המנקה?

באתר שלנו יש מחשבון ניקיון שמאפשר לכם שליטה מלאה בימי ההגעה, שעות ההגעה ( בוקר, ערב, צהריים ) ומשך הזמן שבו ישהה המנקה אצלכם. את הנתונים האלו אפשר לשנות על פי הצרכים המשתנים שלכם וגם להזמין מנקה באופן חד פעמי לניקיון  חירום לאחר נזילה, או ניקיון יסודי לאחר שיפוץ.

אהבתם את הפוסט? מוזמן לשתף אותנו
לקבלת הצעת מחיר
למשרד נוצץ השאירו פרטים
תוכן עניינים
שירותי ניקיון משרדים
צרו אתנו קשר
נשמח לעמוד לשרותכם
לקוחות מרוצים
מה הלקוחות כותבים עלינו?
Liran Katzap
Liran Katzap
2023-09-13
תודה לאושר ולצוות הבנות על השירות המקצועי. רמה אחת מעל כולם!
yoni sorek
yoni sorek
2023-06-04
אני משתמש בשירות שלהם והם מקצוענים..
Sivan Levi
Sivan Levi
2023-04-10
כמנהלת משרד מצאתי את החברת ניקיון הכי מתאימה לנו, אלופים
מתן בר
מתן בר
2023-03-09
שירות נהדר ומקצועי, הצוות אדיב מהיר ויעיל. משתמש בשירות שלהם בעסקים שלי אחרי הרבה אכזבות וסוף סוף מצאתי חברת ניקיון עם שירות, דיוק, מקצועיות ואדיבות.
עמית שוסטק
עמית שוסטק
2023-03-09
הגיעו בשעה שקבענו. עשו עבודה טובה

מבצע שנה חדשה
עד 10% הנחה

קוד קופון
OC2024