לוגו oc-officecleaning

ברוכים הבאים: Finaloop

בחרו בניקיון שוטף או עמוק ויסודי!
וחשבו בעזרת מחשבון ניקיון משרדים וקבלו הצעת מחיר מותאמת אישית!
{{index+1}}
בחר בסוג הניקיון

נקיון קבוע

נקיון חד פעמי

{{officeSize.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ',')}}
{{workings.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ',')}}
(מתחת ל6 שעות, ניתן רק בערב)
(אפשר לכתוב גם לפי חצאיים: 9.5)
{{errorNumber}}
{{errorDay}}
סה"כ שעות שבועיות סה"כ שעות חודשיות סה"כ לתשלום סה"כ לשעה
{{ houersResultweekly.toFixed(0) }} {{ houersResultMonthly.toFixed(0)}} {{ Math.abs(Global_Cost_to_Customer).toFixed(0).toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ",") }} ש"ח {{houerlyClient.toFixed(1)}}

{{disWahtApp}}

{{errorCopon}}

{{officeSize.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ',')}}
עלות חד פעמי
{{result.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ",")}} ש"ח + מע"מ

המחיר הסופי יהיה כפוף למדידת המשרד ע"י מפקח הניקיון.

למען הסר הספק המחירים לא כוללים מע"מ

מלאו פרטים מדויקים לקבלת הצעה משתלמת ביותר לניקיון המשרד

{{successMsg}}

אנחנו שמחים להציג את החברה הרביעית שהצטרפה אלינו בשנת 2024, חברת Finaloop מצטרפת למשפחת או.סי חברה לניקיון משרדים, ומהיום אנחנו מחויבים לכך שעובדי Finaloop ירגישו את ההבדל בניקיון ויגיעו מרוצים יותר למשרדים שלהם הממוקמים בתל אביב.

חברת Finaloop מעצבת מחדש את עולם הנהלת החשבונות לבעלי חנויות אי-קומרס, ככה שהם מקבלים נתונים פיננסים בזמן אמת, תארו לכם שיש לכם חנות אינטרנטית ואתם לא צריכים להתעסק בהנהלת החשבונות שלה, אלא רק בהגדלת העסק, כשפחות זמן מתבזבז על תפעול, העסק גדל בצורה מהירה יותר.

אנחנו גאים להציג את הלקוח הבא שלנו, חברת פינ-טק אבל כזו שיש לה הרבה אנרגיות צעירות, וכלבים מתוקים שמפזרים המון המון שיער במשרדים, החברה ממוקמת במגדל עזריאלי טאון, אחד המגדלים הכי נחשבים בתל אביב, ובשביל שהמשרד ישדר את מה שהמגדל המרהיב הזה משדר, הם צריכים חברת ניקיון משרדים כזו שלא עושה הנחות לא לשיערות של הכלבים, ולא לאותם צעירים אנרגטיים שנשארים עד מאוחר ומחריבים את המטבח (:

בשביל זה אנחנו כאן! תל אביב זה האזור המועדף עלינו ואפשר להגיד על עצמנו שאנחנו חברת ניקיון משרדים בין המובילות בתל אביב, מהסיבה הפשוטה שאנחנו פשוט נושמים את העיר הזו.

את התהליך עם חברת Finaloop התחלנו בפגישה במשרדים שלהם, לפעמים אנחנו מגיעים למשרדים ודווקא רואים שהמשרד לא כל כך מלוכלך, אבל הפעם המצב הזה אחרת לגמרי, פשוט היה לא נעים עד כדי כך שהחלטנו על חשבונינו וללא כל הסכם עבודה 4 שעות ניקיון ביום שישי כדי להבריק את המשרד, ולהוכיח לחברה שאנחנו יודעים לעשות את זה טוב יותר, אחרי הצלחה מסחררת ואחרי ניקיון משרדים ברמה הגבוהה ביותר, העובדים רק חיכו שנגיע שוב.

לקח חודש עד שחזרנו למקום חזרה, אומנם היינו צריכים עוד תוספת ניקיון של 4 שעות אבל הפעם בחרו בנו! אין דבר מרגש יותר שחברה בסדר גודל שכזה בוחרת בנו לתת לה שירותי ניקיון משרדים.

ולסיומת בואו תקראו את התגובה של הבוסית של המשרד – הלא היא מנהלת המשרד: ״הניקיון מעולה, ביחד עם רן שהוא תמיד דואג לשאול ולהתעניין, הכרתי גם את בוריסלבה שהיא חמודה ומהממת ובאמת מה שהיא אמרה בוצע״

קדימה Finaloop, קחו את הזמן שלכם להתעסק בדברים החשובים ביותר, אנחנו נתעסק בניקיון המשרדים שלכם, כי אנחנו באמת טובים בזה.

שנת 2024 התחילה מצוין מבחינתנו, עוד ועוד חברות נחשפות אלינו ואין מאושרים יותר מאיתנו, אז אם בא לכם שנבריק לכם את המשרד, ולא פחות חשוב גם נפקח על הניקיון, נהיה איתכם בקשר שותף, וניתן לכם שקט גם אם יש לכם כלבים שמפזרים שיער בכל המשרדים, אנחנו כאן.

או.סי חברת ניקיון משרדים מתמחה בעיקר בתל אביב והסביבה, ונשמח לתת לכם שירות.

אהבתם את הפוסט? מוזמן לשתף אותנו
לקבלת הצעת מחיר
למשרד נוצץ השאירו פרטים
תוכן עניינים
שירותי ניקיון משרדים
צרו אתנו קשר
נשמח לעמוד לשרותכם
לקוחות מרוצים
מה הלקוחות כותבים עלינו?
Liran Katzap
Liran Katzap
2023-09-13
תודה לאושר ולצוות הבנות על השירות המקצועי. רמה אחת מעל כולם!
yoni sorek
yoni sorek
2023-06-04
אני משתמש בשירות שלהם והם מקצוענים..
Sivan Levi
Sivan Levi
2023-04-10
כמנהלת משרד מצאתי את החברת ניקיון הכי מתאימה לנו, אלופים
מתן בר
מתן בר
2023-03-09
שירות נהדר ומקצועי, הצוות אדיב מהיר ויעיל. משתמש בשירות שלהם בעסקים שלי אחרי הרבה אכזבות וסוף סוף מצאתי חברת ניקיון עם שירות, דיוק, מקצועיות ואדיבות.
עמית שוסטק
עמית שוסטק
2023-03-09
הגיעו בשעה שקבענו. עשו עבודה טובה

מבצע שנה חדשה
עד 10% הנחה

קוד קופון
OC2024