לוגו oc-officecleaning

מה חשוב לבדוק אצל חברות ניקיון משרדים?

בחרו בניקיון שוטף או עמוק ויסודי!
וחשבו בעזרת מחשבון ניקיון משרדים וקבלו הצעת מחיר מותאמת אישית!
{{index+1}}
בחר בסוג הניקיון

נקיון קבוע

נקיון חד פעמי

{{officeSize.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ',')}}
{{workings.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ',')}}
(מתחת ל6 שעות, ניתן רק בערב)
(אפשר לכתוב גם לפי חצאיים: 9.5)
{{errorNumber}}
{{errorDay}}
סה"כ שעות שבועיות סה"כ שעות חודשיות סה"כ לתשלום סה"כ לשעה
{{ houersResultweekly.toFixed(0) }} {{ houersResultMonthly.toFixed(0)}} {{ Math.abs(Global_Cost_to_Customer).toFixed(0).toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ",") }} ש"ח {{houerlyClient.toFixed(1)}}

{{disWahtApp}}

{{errorCopon}}

{{officeSize.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ',')}}
עלות חד פעמי
{{result.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ",")}} ש"ח + מע"מ

המחיר הסופי יהיה כפוף למדידת המשרד ע"י מפקח הניקיון.

למען הסר הספק המחירים לא כוללים מע"מ

מלאו פרטים מדויקים לקבלת הצעה משתלמת ביותר לניקיון המשרד

{{successMsg}}

כל בעל עסק יודע שהכי גרוע זה לקנות חתול בשק. חברת הניקיון היא ספק חשוב לעסק שלכם, הוא מבטיח את היכולת של העובדים שלכם לעבוד בנוחות מקסימלית ולכן יש לו חשיבות ברמת הפריון ויכולת הייצור, לכן לפני שמחליטים על חברת ניקיון משרדים כדאי לעצור רגע ולחשוב, מה חשוב לבדוק אצל חברות ניקיון משרדים?


מקצועיות

בכל שירות שנבקש לשכור עבור העסק מסויים, בין אם הוא בבעלות פרטית או בין אם מישהו נדרש לטפל בסוגיה שכזאת הדבר הראשון העולה, הצורך החשוב ביותר, זה שבלעדיו לא נתקדם, היא שאלת המקצועיו של ספק השירותים המבוקש, אצל חברות ניקיון משרדים אין הדבר שונה. יש צורך אמיתי וכנה להשתמש בשירותים של חברה מקצועית ובעלת איכויות מוכחות עבור כך, אין זה משנה אם נדרשים שירותים של ניקיון משרדים בתל אביב או באילת. הרמה המקצועית חייבת להיות מושלמת.


מה הרמה של החברה? זאת שאלה בעלת משמעות. התשובה אליה יכולה להיות נגזרת של מגוון סיבות, איכות הבעלים, העבודות והפרויקטים שהיא מעורבת בהן וכן הלאה, אך אתם חייבים לעבוד עם חברה ברמה.
• מהן היכולות שלה? ניקיון משרדים יכול להתבצע באין סוף דרכים ורמות, כאשר אנו שואלים את עצמנו, מה חשוב לבדוק אצל חברות ניקיון משרדים? נהיה חייבים לברר מהן היכולות של החברה המבוקשת.
• מה השירותים שהיא מציעה? מקצועיות נמדדת בין השאר ברמת השירות שאתם יכולים לדרוש ולקבל, שירותי ניקיון למשרד אפשר לקבל במספר דרכים, חברה מקצועית תעניק מגוון שירותים רחב ואיכותי
• מי עומד בראשה? חברת ניקיון היא מקצוע לכל דבר ועניין, אם בניהול החברה נמצא אדם שאינו מבין בתחום, עלולה להיות בעיה.


פרויקטים ומקומות נוספים

חברת ניקיון היא לא יצור שהגיע משום מקום. כל חברת ניקיון שתבקש את אמונכם ותרצה להעניק לכם את השירותים שלה, יש לה חתימה במקומות אחרים, פעולות אחרות שיכולות להעיד על האיכות שלה, היכולות והאמינות שלה. ממש כמו חתימה ברשתות דיגיטליות, מומלץ לעשות בדיקה על המקומות בהם חברת הניקיון פועלת. שירותי ניקיון למשרד הם צורך משתנה ממקום למקום, לכן כדאי להבין בתחילה איפה פועלת חברת הניקיון, האם היא פועלת רק באזור מסויים שהמשרדים שלכם לא נמצאים בו? האם החברה הנבדקת מעורבת כרגע בפרויקטים שונים או שהיא מנסה למצא את מקומה בשוק בעזרתכם? חשוב לבדוק בנוסף, מה הם סוגי העסקים שחברת הניקיון מספקת, אם אתם זקוקים לשירותי ניקיון משרדים בתל אביב, לא תתאים לכם חברה המתמחה בניקיון בתי חולים למשל. יש משמעות לא מבוטלת להבין אם חברות ניקיון משרדים המשחרת לפיתתכם אכן משרתת עסקים דומים לאלו שלכם או שהן עוסקות בתחומים אחרים, האם בנקודת הזמן המבוקשת היא פועלת במקומות דומים שם תוכלו להתרשם מהביצועים של החברה. ומעל הכל האם החברה יכולה באופן כללי להתאים לכם, האם הדרישות שלכם עולות בקנה אחד עם היכולות של החברה.


גמישות תפעולית

העסק שלכם הוא דינאמי, נדרש להגיב לשינויים ולאירועים לא צפויים ביחד עם הצורך הברור לשמור על קו עבודה קבוע ושיגרה המבטיחה יציבות. אין הדבר שונה כאשר מבקשים לבחון את ההתאמה של חברה עבור ניקיון משרדים, בעיקר אם הם שלכם. יש פרמטרים שונים שחשוב להבין לגבי הצורך העולה בעת הזמנת שירותי ניקיון למשרד. חשוב להבין עבור עצמכם קודם כל מהן הדרישות שלכם, מה אתם משערים או יודעים שצריך ובהתאם לזה לבחון את הגמישות התפעולית הנדרשת מחברות ניקיון משרדים. הדבר הראשון שחשוב להבין הוא כמות העובדים הדרושה לכם על מנת לתפעל את ניקיון המשרדים, האם יש צורך בצוות של מספר אנשים? אדם בודד או אולי צוות לאורך יום שלם ולעיתים אף בסופי שבוע, לכן יש חשיבות להבין כמה עובדים דרושים. לאחר מכן יש חשיבות להבנה לגבי השעות הנדרשות, האם המשרדים פועלים שעות קבועות, או מסביב לשעון, כל עסק והצורך שלו. בהמשך לבחינת היכולת הנדרשת משירותי ניקיון משרדים חשוב לבדוק את היכולת לתת מענה למשימות מיוחדת שלא מן המניין, דוגמת הכשרת מטבח לפסח, פעילויות מיוחדות כאשר המשרדים סגורים בתקופת חגים ועוד, האם החברה מסוגלת לטפל בכך. ולסיום, בסוך מדובר על אנשים, האם חברת הניקיון תהיה מסוגלת לתת פתרון לעובד הנעדר מפאת מחלה, מילואים או כל סיבה אחרת?


מי המנהל?

חברות העוסקות בניקיון משרדים הן חברות שלמעשה המנהל של העובדים לא נמצא איתם לאורך היום. יכול להיות שהמפקח מטעמו יגיע לביקורת, אך בסוף אין פיקוח יום יומי, לכן יש חשיבות גדולה לבחון כל חברת ניקיון בשאלה מי הם המנהלים שלה, מי יהיו האנשים איתם יהיה אפשר לתקשר בכל צורך שעולה, לכן צריך לדעת לענות על השאלות הבאות :

  1. מי איש הקשר השוטף ? חשוב לדעת את התשובה לשאלה הזאת, לדעת מי הדמות שהיא המען לכל בעיה שעולה בכל רגע נתון, גם בשעות מאוחרות בערב וגם מוקדם בבוקר, אדם מטעם חברת הניקיון שתמיד יהיה זמין.
  2. מי מנהל בשטח ? חשוב לדעת כאשר מעסיקים חברת ניקיון מי הוא המנהל בשטח, החשיבות עולה ככל שגודל המשרדים עולה ויש יותר אנשי צוות במקום הפזורים על פני שטח המשרדים.
  3. למי העובדים כפופים ? עובדי חברת הניקיון הם לא עובדים שלכם, לכן חשוב להבין ולקבוע למי הם כפופים במהלך יום העבודה, זה עלול למנוע חיכוכים רבים.
  4. מי מתפעל את העובדים ביום יום ? בהמשך לסעיף הקודם, זאת שאלה שחייבים לתת לה מענה בכל בדיקה של חברת ניקיון משרדים

    כלל הגורמים הללו שהוזכרו כאן הם בעלי משמעות גדולה בכל מקום, בהיבט הזה אין שוני בין ניקיון משרדים בתל אביב, בחיפה או בעמק הירדן.

מחיר

בסוף כמו שאנשי העסקים אוהבים להגיד זה הכל סיפור של כסף. חברות ניקיון המשרדים פועלות בעולם קפיטליסטי שבו בסוף כולם מעוניינים למקסם רווחים להתייעל ולמצות את האפשרויות עד תם. זה נכון לחברת הניקיון וזה נכון עבורכם. לעיתים אפשר לזהות ששירות יקר יותר מעניק שקט תעשייתי ששוה את המחיר, לא תמיד הזול הוא המתאים, כאן השיקולים שלכם יצטרכו להיות קרים ומקצועיים. מחיר השירות הוא אולי החשוב ביותר אך חשוב להבין מה מקבלים בתמורה למחיר שמשולם, יש לבדוק היטב ולהבין, מה כולל השירות שאתם אמורים לקבל.
• מה כוללת חבילת השירות – חברות ניקיון מעניקות למעשה סל מוצרים ואתם יכולים לבחור מה מתאים לכם, קחו בחשבון מה הצרכים שלכם והתאימו את חבילת השירות המתאימה לכם בהתאם למחיר אותו תהיו מוכנים לשלם.
• מה העלות לכל עובד – בדקו כמה למעשה עולה לכם כל עובד ניקיון, האם זה שווה את ההשקעה? האם זה הסכום שתכננתם לשלם?
• האם יש תוספת על חומרי ניקיון? שירותי ניקיון נזקקים לחומרי ואביזרי ניקיון, בדקו מי משלם עליהם.
• משמעות למיקום – האם חברת ניקיון במשרדים בתל אביב יקרה יותר מאשר ברעננה?
• משימות מיוחדות – מה היכולת ומה המחיר שגובה החברה על ביצוע משמות ניקיון שונות דוגמת פוליש לרצפות או ניקיון לאחר הדברה במטבח.

plus

האם אני צריך לבדוק את הרישיונות של חברת ניקיון משרדים?

חד משמעית כן,

אתה צריך לבקש את הרישיון קבלן נותן שירות של החברה,

אל תעבוד עם חברת ניקיון שלא הוסמכה לכך! האחריות היא עלייך!

plus

האם כדאי לבדוק את הביטוחים שיש לחברת ניקיון משרדים?

תחשוב על סיטואציה בה עובד הניקיון שופך בטעות חומר שלא היה צריך וכל הפרקט במשרדכם נהרס,

תחשבי על סיטואציה בה עובד הניקיון בטעות שכח את הברז פתוח וכל המשרד מוצף,

האם חברת ניקיון משרדים ללא ביטוח תישא באחריות על כך ? כנראה שלא.

אנא בידקו את הביטוח של החברה שאיתה אתם עובדים,

 

לשמחתנו לא השתמשנו בביטוחים ובתקווה גם לא להשתמש בעתיד, אבל זה נותן לנו ראש שקט

אהבתם את הפוסט? מוזמן לשתף אותנו
לקבלת הצעת מחיר
למשרד נוצץ השאירו פרטים
תוכן עניינים
שירותי ניקיון משרדים
צרו אתנו קשר
נשמח לעמוד לשרותכם
לקוחות מרוצים
מה הלקוחות כותבים עלינו?
Liran Katzap
Liran Katzap
2023-09-13
תודה לאושר ולצוות הבנות על השירות המקצועי. רמה אחת מעל כולם!
yoni sorek
yoni sorek
2023-06-04
אני משתמש בשירות שלהם והם מקצוענים..
Sivan Levi
Sivan Levi
2023-04-10
כמנהלת משרד מצאתי את החברת ניקיון הכי מתאימה לנו, אלופים
מתן בר
מתן בר
2023-03-09
שירות נהדר ומקצועי, הצוות אדיב מהיר ויעיל. משתמש בשירות שלהם בעסקים שלי אחרי הרבה אכזבות וסוף סוף מצאתי חברת ניקיון עם שירות, דיוק, מקצועיות ואדיבות.
עמית שוסטק
עמית שוסטק
2023-03-09
הגיעו בשעה שקבענו. עשו עבודה טובה

מבצע שנה חדשה
עד 10% הנחה

קוד קופון
OC2024