לוגו oc-officecleaning

ניקיון משרדים בחורף לעומת הקיץ

בחרו בניקיון שוטף או עמוק ויסודי!
וחשבו בעזרת מחשבון ניקיון משרדים וקבלו הצעת מחיר מותאמת אישית!
{{index+1}}
בחר בסוג הניקיון

נקיון קבוע

נקיון חד פעמי

{{officeSize.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ',')}}
{{workings.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ',')}}
(מתחת ל6 שעות, ניתן רק בערב)
(אפשר לכתוב גם לפי חצאיים: 9.5)
{{errorNumber}}
{{errorDay}}
סה"כ שעות שבועיות סה"כ שעות חודשיות סה"כ לתשלום סה"כ לשעה
{{ houersResultweekly.toFixed(0) }} {{ houersResultMonthly.toFixed(0)}} {{ Math.abs(Global_Cost_to_Customer).toFixed(0).toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ",") }} ש"ח {{houerlyClient.toFixed(1)}}

{{disWahtApp}}

{{errorCopon}}

{{officeSize.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ',')}}
עלות חד פעמי
{{result.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ",")}} ש"ח + מע"מ

המחיר הסופי יהיה כפוף למדידת המשרד ע"י מפקח הניקיון.

למען הסר הספק המחירים לא כוללים מע"מ

מלאו פרטים מדויקים לקבלת הצעה משתלמת ביותר לניקיון המשרד

{{successMsg}}

החורף מביא איתו גשמי ברכה, שוקו חם וקשתות יפות בענן, אבל זוהי גם עונת הוירוסים והשפעות למיניהן ופחי אשפה המלאים בממחטות אף משומשות. למרבה המזל מגיפת הקורונה כבר נעלמה כמעט לחלוטין ממחוזותינו, אך היא הלכה רק כדי לפנות את הבמה לשפע של מחלות חורף אופייניות כגון הצטננויות, חום ושיעול. אז כדי שהמשרד שלכם יוכל להמשיך לתפקד גם בימי גשם קרים כסביבה בריאה ונקייה, חשוב שתפנו אלינו חברת ניקיון משרדים מהימנה ואמינה למשרד נוצץ מניקיון ומטוהר מחיידקים.

עונות השנה ומחלות שונות

מעגל השנה מביא איתו הרבה מאד ברכה אבל גם מחלות האופייניות למזג האויר, הצפיפות במשרד והאפשרות לפתוח או לסגור חלונות ( במשרדים רבים אין אופציה כזו, אבל בחלקם עדיין יש אפשרות לפתוח לפחות חלקית את החלונות לאוורור ). כדי שתוכלו לשמור על בריאות והיגיינה במשרד ולמנוע התפשטות מחלות מדבקות חשוב לבחור בחברת ניקיון משרדים אמינה וטובה שניתן לסמוך עליה שתספק לכם עובדי ניקיון מהימנים ומקצועיים לחיטוי וניקוי יסודי של משטחי עבודה, חדרי שירותים והמטבח, כולל שטיפה של כלי אוכל, כוסות וספלים. להלן סיכום עונות השנה והמחלות השונות האופייניות להן:

  • מחלות החורף – כל מי שמנהל משרד מכיר את התופעה, אחד העובדים מתעטש ולמחרת חצי מהמשרד מודיע שהוא חולה ולא יגיע לעבודה. הגשם הראשון אולי מועיל ומשמח מאד את החקלאים, אבל הוא מבשר רעות לכל בעלי העסקים שסובלים ממחסור בכוח אדם בשל הידבקויות חוזרות ונשנות במחלות חורף אופייניות כגון חום, נזלת, עיטושים ושיעולים. אחת הדרכים המועילות והיעילות ביותר להתמודדות עם מחלות החורף היא שמירה על ניקיון במשרד, בעיקר באיזורים הציבוריים כגון חדרי השירותים, המטבחון ואיזורי ההמתנה והאירוח. ניקיון ברמה גבוהה הכוללת ניקוי וחיטוי מושבים ומשטחי עבודה, שאיבת אבק לצמצום ומניעת נוכחות אלרגנים שונים. וכשיש לכם חברת ניקיון משרדים בתל אביב שאפשר לסמוך עליה, כל שנותר לכם לעשות זה להצטייד בהרבה תה חם, דבש ולימון ולהמתין לקיץ.
  • מחלות הקיץ – מזג האויר מתחמם ושוב אפשר לבלות מעט זמן מחוץ למשרד ולנשום אויר צח במרפסת או בבית קפה סמוך, ואם יש לכם אפשרות כזו גם לפתוח חלון ולאוורר היטב את חדרי המשרד. אך אם חשבתם שבזאת סיימתם עם ימי המחלה והעבודה שנדחית בגלל הידבקויות בלתי פוסקות של העובדים שלכם וילדיהם שאיתם הם נשארים, היכונו למחלות הקיץ. מחלות קיץ כוללות בתוכן שלושה סוגים עיקריים: זיהומים עקב קילקולי מזון בחום, זיהומים חיידקיים האופייניים לקיץ כגון דלקות עיניים, שלשולים ובחילות ואחרון אבל כלל לא חביב – כוויות שמש והתייבשות. על מנת לשמור על עצמכם היטב מפני מחלות קיץ אופייניות יש צורך בניהול מיטבי של המטבח והשגחה כי אוכל, מוצרי חלב או מוצרי מזון אחרים לא נשארים מחוץ למקרר כל הלילה ועלולים לפגוע בבריאות העובדים כך שזיהומים שונים לא יתפשטו, בעיקר באמצעות מגע עם משטחים מזוהמים. באמצעות שכירת חברת ניקיון משרדים אמינה וטובה, תוכלו לנצח במלחמה שלכם בזיהומים ולאפשר לעובדים שלכם סביבה בריאה ובטוחה.
  • מחלות של חילופי עונות  – אם לא די לנו בשפעת או דלקת מעיים כדי להביא משרד שלם להוציא ימי מחלה, יבואו עלינו ( לא ) לטובה גם מחלות של חילופי עונות. חילופי עונות הוא מושג מעט מעורפל המתייחס בעיקר לשינויים קיצוניים במזג האויר: בבוקר קר, בצהריים חם, יובש מתחלף בלחות, רוח פרצים פתאומית וקרה, כל אלו משפיעים על גופנו ומחלישים אותו. בנוסף, תקופות של פריחה ופיזור אבקנים בעונות האביב והסתיו יוצרות תגובות אלרגניות שיכולות להיות גם קשות ולגרום לאדם סבל רב. חברת ניקיון משרדים בתל אביב תוכל לנקות באופן יסודי ועמוק את המשרד כולל שאיבת שטיחים, ניקוי ריפודים ווילונות ותריסים כדי להסיר מהם כל גורם אלרגני שעלול להצטבר בהם ולפגוע בבריאות העובדים.
  • דיכאון עונתי – דיכאון אינו נגרם על ידי חיידקים והוא אינו מדבק ( אלא אם כן ישבתם עם הסובל ממנו לשיחה על משמעות החיים ) הוא נגרם עקב שינויים בכמות אור היום בחורף ועליית רמת החום בקיץ שגורמת לעייפות וכבדות. על פי מסורת המזרח, ניקיון ואסתטיקה, סדר וארגון תורמים רבות לזרימת האנרגיה החיובית ומשפיעים לטובה גם על תחושת דיכאון וחוסר אנרגיה בגוף.

ניקוי וחיטוי יסודי באמצעות חומרי ניקוי ירוקים

בין אם אתם מחפשים חברת ניקיון בבורסה ברמת גן ובין אם אתם זקוקים לשירותיה של חברת ניקיון במגדל רסיטל, חשוב שתבחרו חברת ניקיון בתל אביב שמאמינה בהגנה על בריאות העובדים שלה ובהגנה על הסביבה. שימוש בחומרי ניקוי ירוקים מבטיחה את שלומם הן של עובדי הנקיון, הן של משתמשי המשרד והן של הסביבה כולה. כמו כן, חומרי ניקוי ירוקים פחות מזיקים לחומרי גלם שונים כגון שיש, עץ, מתכת וזכוכית כך שאם המשרד שלכם מעוצב בסגנון יוקרתי, בשימוש בחומרי גלם יקרים תוכלו להיות בטוחים שהעובדים שלנו יידעו איך לנקות אותם בבטחה ללא גרימת נזקים או שריטות.

למה דווקא אנחנו או.סי חברת ניקיון למשרדים?

או.סי חברת ניקיון משרדים הינה חברת ניקיון אשר מאמינה בכל היעדים הבאים:

  • עובדי ניקיון מרוצים ומתוגמלים – עובדי הניקיון שלנו נבחרים בקפידה, מקבלים שכר גבוה ותנאים סוציאלים מלאים. כשהעובד מרוצה, הוא מגיע מלא מוטיבציה לעבודה ואתם מרוויחים משרד נקי ומסודר יותר עם חיוך בכל בוקר מחדש.
  • גמישות והתאמה אישית – אנו מבינים את הצרכים המשתנים של כל בית עסק בנפרד על פי גודל המשרד, כמות האנשים, התקציב שלכם וכמות שעות הניקיון שאתם צריכים. לכן פיתחנו את מחשבון הניקיון שדרכו אתם יכולים לחשב ולתכנן בעצמכם כמה אתם צריכים, מתי אתם צריכים ומה אתם צריכים.
  • שירותים מגוונים – אנחנו מציעים שירותי ניקיון שוטף תחזוקתי או שירותי ניקיון עמוק ויסודי כמו לדוגמא לאחר שיפוץ, לאחר צביעה או לקראת כניסה למשרד חדש. אפשר להזמין אותנו לניקוי ספות וריפודים, ווילונות ותריסים, שאיבת שטיחים, ניקיון חלונות, פוליש ווקס לרצפה וכדומה. במידה ויש לכם בקשות מיוחדות, נשמח להקשיב ולהענות במידת האפשר.
  • תמיד כאן לשירותכם – יש לכם מקרה חירום של נזקי הצפה או דליפה? אירוע בלתי צפוי שהותיר את חותמו? אנחנו נגיע וננקה הכל ונחזיר את המשרד למצבו הקודם, מבריק, מבושם ונוצץ מנקיון.
  • שימוש בחומרי ניקוי ירוקים – עובדי ניקיון שמשתמשים בחומרי ניקוי ירוקים שומרים על בריאות עובדי המשרד ובאי המשרד, וגם תורמים לסביבה בריאה ונקיה יותר, עם פחות נזקים.

תנו לנו לעשות את העבודה המלוכלכת בשבילכם

לא משנה אם אתם מחפשים חברת ניקיון משרדים בבורסה ברמת גן או שירותי ניקיון משרדים בתל אביב, או.סי הינה חברת ניקיון משרדים המובילה בתל אביב והמרכז ששמה במרכז את זכויות העובדים ומשלמת שכר הוגן ותנאי העסקה מצויינים. שירותי ניקיון למשרדים שאנו מעניקים הינם גמישים ומותאמים אישית כדי שתמיד תוכלו לעמוד ביעדים ובתקציב ועם זאת לשמור על משרד נקי ובריא למענם ולמען ציבור העובדים בחורף, בסתיו, בקיץ ובאביב ולצמצם למינימום האפשרי את תופעת המחלות העונתיות שפוגעות בתפוקת המשרד ובבריאות העובדים.

plus

מה ההבדל בין מחלות חורף וקיץ ואיך זה קשור לנקיון?

החורף הבא עלינו לטובה הוא העונה שהכי מאופיינת במחלות קור, הצטננות, שפעות למיניהן, חום גבוה, עיטושים ושיעולים. אלו הן מחלות מידבקות מאוד וכשכל המשרד יושב בצפיפות כי אי אפשר לשבת במרפסת או באיזורים חיצוניים או לפתוח חלון לאיוורור, הן גם עוברות מאד מהר מהאחד לשני. בקיץ המחלות מתאפיינות יותר בזיהומי מזון שמתקלקל מהחום, מחלות מעיים ועיניים ועונות המעבר מתאפיינות באלרגיות עקב אבקנים הנישאים באויר. חשוב לשמור על סביבת עבודה נקיה ועל חיטוי משטחים כדי למנוע הדבקה והתפשטות מחלות במשרד.

plus

איך לבחור בחברת ניקיון משרדים מובילה?

או. סי הינה חברת ניקיון משרדים הנותנת שירותי ניקיון למשרדים הדואגת לתגמול מלא והוגן של עובדיה המועסקים באופן ישיר ונהנים מכל הזכויות המגיעות להם בחוק. בנוסף החברה שמה דגש מרכזי על גמישות והתאמה אישית של שירותי ה  ניקיון לבית העסק שלכם כך שתוכלו לשמור על התקציב ולבחור רק במה שמתאים לכם ויעזור לכם לשמור על משרד נקי ומצוחצח בכל יום מחדש.

אהבתם את הפוסט? מוזמן לשתף אותנו
לקבלת הצעת מחיר
למשרד נוצץ השאירו פרטים
תוכן עניינים
שירותי ניקיון משרדים
צרו אתנו קשר
נשמח לעמוד לשרותכם
לקוחות מרוצים
מה הלקוחות כותבים עלינו?
Liran Katzap
Liran Katzap
2023-09-13
תודה לאושר ולצוות הבנות על השירות המקצועי. רמה אחת מעל כולם!
yoni sorek
yoni sorek
2023-06-04
אני משתמש בשירות שלהם והם מקצוענים..
Sivan Levi
Sivan Levi
2023-04-10
כמנהלת משרד מצאתי את החברת ניקיון הכי מתאימה לנו, אלופים
מתן בר
מתן בר
2023-03-09
שירות נהדר ומקצועי, הצוות אדיב מהיר ויעיל. משתמש בשירות שלהם בעסקים שלי אחרי הרבה אכזבות וסוף סוף מצאתי חברת ניקיון עם שירות, דיוק, מקצועיות ואדיבות.
עמית שוסטק
עמית שוסטק
2023-03-09
הגיעו בשעה שקבענו. עשו עבודה טובה

מבצע שנה חדשה
עד 10% הנחה

קוד קופון
OC2024