לוגו oc-officecleaning

חברת ניקיון משרדים בתל אביב

בחרו בניקיון שוטף או עמוק ויסודי!
וחשבו בעזרת מחשבון ניקיון משרדים וקבלו הצעת מחיר מותאמת אישית!
{{index+1}}
בחר בסוג הניקיון

נקיון קבוע

נקיון חד פעמי

{{officeSize.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ',')}}
{{workings.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ',')}}
(מתחת ל6 שעות, ניתן רק בערב)
(אפשר לכתוב גם לפי חצאיים: 9.5)
{{errorNumber}}
{{errorDay}}
סה"כ שעות שבועיות סה"כ שעות חודשיות סה"כ לתשלום סה"כ לשעה
{{ houersResultweekly.toFixed(0) }} {{ houersResultMonthly.toFixed(0)}} {{ Math.abs(Global_Cost_to_Customer).toFixed(0).toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ",") }} ש"ח {{houerlyClient.toFixed(1)}}

{{disWahtApp}}

{{errorCopon}}

{{officeSize.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ',')}}
עלות חד פעמי
{{result.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ",")}} ש"ח + מע"מ

המחיר הסופי יהיה כפוף למדידת המשרד ע"י מפקח הניקיון.

למען הסר הספק המחירים לא כוללים מע"מ

מלאו פרטים מדויקים לקבלת הצעה משתלמת ביותר לניקיון המשרד

{{successMsg}}

בעלי משרד באיזור תל אביב והסביבה? יש לנו פתרון נקי במיוחד בשבילכם! או.סי. חברת ניקיון  משרדים מציעה לכם שירות ברמה גבוהה, מנקים איכותיים ומיומנים, תנאים מעולים וגמישות רבה בשעות העבודה. אנו מציעים שירותי ניקיון שוטף ויומיומי אך גם טיפול יסודי ועמוק יותר לאחר שיפוץ. העובדים שלנו נבדקים בדקדקנות ואנו בוחרים רק את הטובים ביותר כדי לשמור על סביבת המשרד שלכם נקיה ובריאה יותר. אנו מתחייבים לסטנדרטים הגבוהים ביותר של ניקיון  ותחושה נעימה במשרד בכל יום מחדש.

או. סי חברת ניקיון  משרדים מנצחת

אם אתם מחפשים חברת ניקיון בתל אביב, חברת ניקיון משרדים או.סי מובילה את התחום לכל סוגי המשרדים, קטנים כגדולים, חדשים כוותיקים, בעלי מוניטין רב או כאלו שפרצו רק עכשיו. אנו מתמחים בכל סוגי הניקיון  כולל תחזוקה יומיומית של ריקון פחים, חיטוי וניקיון  חדרי שירותים, שטיפת רצפה, שאיבת אבק, שטיפת כלים במטבחון והסרת אבק מכל פינה במשרד, אך בנוסף גם ניקוי יסודי לאחר שיפוץ, לפני כניסה למשרד חדש, ניקוי ספות וריפודים והברקת הרצפה בווקס. אנו גמישים מאד בשעות ובימי העבודה ומציעים לכם אתר נוח לשימוש ולהתמצאות שדרכו תוכלו להזמין ולהתאים לעצמכם את השירות הנוח והמשתלם ביותר עבור המשרד שלכם, עבור הצרכים והרצונות שלכם ועבור בריאות, ניקיון  וסדר במקום העבודה שלכם.

משרד נקי ומצוחצח – מקום שבריא ונעים לעבוד בו

סדר וארגון וסביבת עבודה נקיה ומצוחצחת נקשרת לרוב עם הצלחה, עם בהירות מחשבה ועם חיים שלווים. כאשר הסביבה שלנו מסודרת ונקייה יש לכך השפעה גדולה על מצב הרוח שלנו, השקט הנפשי שלנו, ועל הריכוז ועל המיקוד בעבודה. לעומת זאת, לחדר עמוס בניירת עד שלא רואים בו את צבע השולחן, ניירות מקומטים המושלכים סביב פח האשפה וקלסרים שנערמים לגובה בכל מקום יש השפעה שלילית מאד על הנמצאים בו, פרט אולי לסרטים שבהם הגיבור הינו פרופסור מפוזר. במציאות לאי סדר ולחוסר ניקיון  במשרד יש השפעה שלילית מאד הן על צוות ההנהלה, הן על ציבור העובדים והן על האורחים או מקבלי השירות שמגיעים למשרד. מקום העבודה הינו המקום שבו אנו מבלים שעות רבות, לעיתים אפילו יותר שעות מאשר בבית שלנו, ושהייה במקום לא נעים יכולה לפגוע בבריאותנו הגופנית והנפשית כאחד.

כל הסיבות להקפדה על סדר וניקיון  במשרד

אף אחד לא רוצה להגיע למקום העבודה שלו, לפתוח את הדלת ולחוש בתיעוב את הריח המעופש של כיור מלא בכלים מלוכלכים ופחי אשפה שלא רוקנו, לגלות כי רצפת המשרד דביקה ומלוכלכת מכתמי משקה שנשפכו עליה ולא נוקו, שהשטיחים מוכתם ומלא אבק, ובכל פעם שאתם רוצים להסיט את הוילונות כדי לתת למעט אור שמש להכנס פנימה נשפך עליכם מפל של אבק וקורי עכביש. כל מי שמנסה לחסוך מעט כסף על שירותי ניקיון  מתוך מחשבה שהוא או אחד העובדים יטפלו בכך, מביא לכך שבסופו של דבר הלכלוך מצטבר ונערם עד כדי סכנה ממשית לבריאות. חשוב לזכור שכבעלי משרד יש לכם מחוייבות גדולה לשמור על בריאות העובדים שלכם, ואם הם לא יחושו בנוח לעבוד אצלכם, הם יעזבו ולא יחזרו. לכן, אל תוותרו על חברת ניקיון  בתל אביב. להלן כל הסיבות להקפדה על הסדר והניקיון  במשרד למענכם ולמען העובדים והלקוחות שלכם:

  • מסר חיובי – משרד מסודר ונקי משדר יוקרתיות, הצלחה ושקט נפשי, הוא משרה אוירת רוגע ושלווה על כל יושבי המשרד וגם על הלקוחות והאורחים. האנרגיה החיובית הזורמת בו בשל הניקיון  והסדר המוקפדים משפיעים לטובה על קבלת ההחלטות, על יחסי האנוש ומעודדת אנשים לבחור בכם כנותני השירות שלהם או לקנות אצלכם. זכרו גם שהוספת ריח טוב של חומר ניקוי איכותי משפיעה גם היא לטובה על האוירה ועל הנינוחות בעת השהייה במשרד. לכן כדאי ומומלץ לקחת חברת ניקיון  בבורסא ברמת גן.
  • בריאות – כלים רחוצים ושטופים, פחים מרוקנים וריחניים, שולחנות מבהיקים, שולחנות ווילונות, כסאות מרופדים וספות שעברו ניקוי יסודי ונמרץ הכולל שאיבת אבק והסרת כתמים, כל אלו תורמים רבות לסילוק חיידקים ואלרגנים שונים ותורמים לבריאות המנהלים, העובדים, הלקוחות והאורחים. זו הסיבה שבגללה אנו ממליצים לכם להעזר בחברת ניקיון  במגדל רסיטל או בבנייני משרדים אחרים בדרום תל אביב ומרכזה.
  • השראה – לכלוך וחוסר סדר עלולים להסיח את הדעת, לגרום למחשבות לקפוץ מנושא לנושא ללא סדר, להתקשות להתרכז במשימה אחת או בפרוייקט אחד או למצוא בדיוק את המסמך שהתחלתם לעבוד עליו אתמול אבל ערימת תיקיות וחצי מגש פיצה מסתירים לכם אותו עכשיו. כדי שגם אתם תוכלו למצוא את ההשראה לפרוייקט הבא שלכם, לטיעונים המוצדקים ביותר, לפטנט הבא שלכם, אתם זקוקים לסדר וארגון במשרד שלכם. לכן חשוב לבחור חברת ניקיון  משרדים בתל אביב שתענה על כל הצרכים שלכם.
  • פוריות ותפוקה – כשכל מה שאנחנו צריכים נמצא במקום, כשמשטח העבודה שלנו והסביבה שלנו נקיים ומצוחצחים, המחשבות שלנו ממוקדות יותר, אנחנו מספיקים יותר, ממצים את היום שלנו יותר ומגיעים לפוריות ותפוקה גבוהה יותר במהלך יום העבודה. זו סיבה טובה נוספת להעזר בשירותיה של חברת ניקיון  משרדים בבורסה ברמת גן.
  • שביעות רצון העובדים – תחושה של ניקיון , של ריחות טובים ונעימים, של ארגון וסדר על גבי שולחן העבודה ובאופן כללי בחדר שבו אנחנו יושבים תורמים לשלוות נפש גדולה יותר, להנאה גדולה יותר ושביעות רצון העובד מעבודתו ומהחברה שבא הוא מועסק. הוא מרגיש שדואגים לו וששומרים על בריאותו, ומקבל מוטיבציה גבוהה יותר להיות חלק ממנה. באמצעות פניה אל חברת ניקיון  במגדל רסיטל, או כל בניין משרדים אחר, תוכלו גם אתם לזכות בשלוות נפש ושביעות רצון עובד גדולה יותר.

עובדי ניקיון  מרוצים – משרד נקי ומצוחצח יותר

אנו חברה המקדמת שיוויון זכויות, שיווין הזדמנויות, זכויות עובד והגנה על הסביבה. כל העובדים שלנו מועסקים באופן ישיר ונהנים משכר גבוה ותנאים סוציאלים מלאים. וכשעובדי הניקיון  מרוצים – אתם מרוויחים משרד נקי ומצוחצח יותר שנעים להיות בו, ויודעים שזה לא בא על חשבון אוכלוסיות מוחלשות בחברה אשר מנוצלות על ידי חברות נצלניות שגורפות את כל הרווחים לעצמן. זה תורם לאנושיות שבכם וליחסים הטובים שביניכם ובין עובדי הניקיון  שדואגים לכם לסביבה נקיה. בנוסף לתשלום מלוא זכויות העובדים, אנו גם דואגים לבריאותם של העובדים שלנו ולבטחונם במהלך העבודה, רוכשים חומרי ניקוי ירוקים בריאים שאינם מזיקים לא לעובדים שלנו, לא לכם ולא לסביבה. בדרך זו תוכלו להיות גאים בכך שאתם תורמים לא רק לקידום אוכלוסיה חלשה אלא גם לקידום הסביבה.

אנחנו כאן לכל משימה מלוכלכת שיש לכם

שירותים במצב חירום? שטיחים שלא נוקו מאז תש"ח? וילונות שקשה לנחש מה צבעם? אנו חברת ניקיון  משרדים בתל אביב שלא נרתעת משום משימה, מלוכלכת ככל שתהיה. בין אם אתם מחפשים חברת ניקיון  בבורסה ברמת גן ובין אם אתם זקוקים לשירותיה של חברת ניקיון בתל אביב, אנחנו נגיע במהירות ונשאיר אחרינו ריח נפלא של ניקיון , תחושת רעננות, סדר וארגון ומראה נפלא של משרד נקי ומסודר.

plus

למה כל כך חשוב לשמור על סדר וארגון במשרד?

יש סיבות רבות מאד למה חשוב לשמור על סדר וארגון במשרד, החל מסיבות בריאותיות של הגנה בפני אבק, אלרגנים וחיידקים שונים, דרך השקטת המתח הנפשי, תחושת רווחה ושלווה, מיקוד וריכוז בעבודה, עובדים מרוצים שנהנים להגיע למשרד בבוקר והגברת התפוקה. כמו כן, חשוב לזכור שהאורחים והלקוחות שלכם יושפעו רבות ממראה המשרד, מראה של משרד מלוכלך ולא מסודר עלול להרחיק אותם, ואילו משרד נוצץ מניקיון  יעלה את הסיכויים לגרום להם להשאר.

plus

כמה עולה לנקות משרד?

אנו מציעים מחיר אחיד לכל המשרדים ללא קשר לגודלם או מידת הצלחתם אשר נע בין 60 -140 ש"ח לשעת עבודה וזאת על פי כמות השירותים שאתם זקוקים להם. באתר שלנו תוכלו להשתמש במחשבון הניקיון  ולבדוק בעצמכם כמה יעלה לכם לנקות את המשרד על פי הצרכים והרצונות שלכם. אנו גאים לציין שהעובדים שלנו נהנים משכר גבוה ומתנאים סוציאלים מלאים, וישמחו לתת לכם שירות מושלם.

אהבתם את הפוסט? מוזמן לשתף אותנו
לקבלת הצעת מחיר
למשרד נוצץ השאירו פרטים
תוכן עניינים
שירותי ניקיון משרדים
צרו אתנו קשר
נשמח לעמוד לשרותכם
לקוחות מרוצים
מה הלקוחות כותבים עלינו?
Liran Katzap
Liran Katzap
2023-09-13
תודה לאושר ולצוות הבנות על השירות המקצועי. רמה אחת מעל כולם!
yoni sorek
yoni sorek
2023-06-04
אני משתמש בשירות שלהם והם מקצוענים..
Sivan Levi
Sivan Levi
2023-04-10
כמנהלת משרד מצאתי את החברת ניקיון הכי מתאימה לנו, אלופים
מתן בר
מתן בר
2023-03-09
שירות נהדר ומקצועי, הצוות אדיב מהיר ויעיל. משתמש בשירות שלהם בעסקים שלי אחרי הרבה אכזבות וסוף סוף מצאתי חברת ניקיון עם שירות, דיוק, מקצועיות ואדיבות.
עמית שוסטק
עמית שוסטק
2023-03-09
הגיעו בשעה שקבענו. עשו עבודה טובה

מבצע שנה חדשה
עד 10% הנחה

קוד קופון
OC2024