לוגו oc-officecleaning

היתרונות של חברת ניקיון משרדים לעומת העסקה ישירה

בחרו בניקיון שוטף או עמוק ויסודי!
וחשבו בעזרת מחשבון ניקיון משרדים וקבלו הצעת מחיר מותאמת אישית!
{{index+1}}
בחר בסוג הניקיון

נקיון קבוע

נקיון חד פעמי

{{officeSize.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ',')}}
{{workings.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ',')}}
(מתחת ל6 שעות, ניתן רק בערב)
(אפשר לכתוב גם לפי חצאיים: 9.5)
{{errorNumber}}
{{errorDay}}
סה"כ שעות שבועיות סה"כ שעות חודשיות סה"כ לתשלום סה"כ לשעה
{{ houersResultweekly.toFixed(0) }} {{ houersResultMonthly.toFixed(0)}} {{ Math.abs(Global_Cost_to_Customer).toFixed(0).toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ",") }} ש"ח {{houerlyClient.toFixed(1)}}

{{disWahtApp}}

{{errorCopon}}

{{officeSize.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ',')}}
עלות חד פעמי
{{result.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ",")}} ש"ח + מע"מ

המחיר הסופי יהיה כפוף למדידת המשרד ע"י מפקח הניקיון.

למען הסר הספק המחירים לא כוללים מע"מ

מלאו פרטים מדויקים לקבלת הצעה משתלמת ביותר לניקיון המשרד

{{successMsg}}

מתלבטים האם להעסיק באופן ישיר מנקה או לקחת חברת ניקיון למשרד שלכם? כשיש לכם גב חזק של חברת ניקיון משרדים מנוסה ובעלת מוניטין לעולם לא תצטרכו להתעסק עם תקלות, איחורים, היעדרויות או תלונות, ולא תצטרכו לבזבז זמן עבודה יקר על חיפוש עובדי ניקיון, בזמן שהכלים מצטברים בכיור ואף אחד לא מוכן להתנדב לנקות את השירותים. או.סי הינה חברת ניקיון משרדים בתל אביב ותספק לכם עובדים מיומנים ומנוסים, חומרי ניקוי ירוקים, מענה מיידי לכל תקלה או בעיה, שירות מותאם אישית ושעות עבודה גמישות.

או.סי. חברת ניקיון משרדים – הרווח הכי נקי שלכם

או. סי הינה חברת ניקיון משרדים המקדמת שיוויון הזדמנויות בתעסוקה, הוגנות ומתן זכויות מלאות. העובדים שלנו מועסקים על ידינו באופן ישיר, מקבלים זכויות סוציאליות מלאות ושכר גבוה, וכשהעובדים מרוצים – הרווח הנקי כולו שלכם. באתר שלנו תוכלו להעזר במחשבון הניקיון כדי לתכנן ולהתאים לעצמכם את שירותי הניקיון בדיוק בשבילכם על פי גודל המשרד במ"ר, כמות האנשים המועסקים אצלכם, כמות הימים ושעות העבודה שאתם זקוקים להם והכי חשוב – זמן ההגעה של עובד הניקיון בבוקר, בצהריים או בערב לנוחות מושלמת ולסנכרון מלא עם סדר היום שלכם.

עובדי ניקיון משרדים של חברת או.סי שירותי ניקיון משרדים- אילוסטרציה.

היתרונות של חברת ניקיון משרדים למול העסקה ישירה

יש יתרונות רבים בהעסקת חברת ניקיון משרדים בתל אביב מקצועית ומהימנה ועיקרם הם שכל נושא התחזוקה והטיפול האישי בעובד הניקיון למעשה מוסר מעל כתפיכם. אתם לא צריכים לחפש עובדים ולדאוג שהם מבצעים את עבודתם כהלכה, זה התפקיד שלנו. אז כשאתם מחפשים חברת ניקיון בבורסה ברמת גן או חברת ניקיון משרדים בתל אביב, תחשבו עלינו. בנוסף לשירותי ניקיון שוטפים כמו כל חברת ניקיון משרדים, אנחנו גם מבצעים עבודות ניקיון מיוחדות למטרות חריגות כגון לאחר ניקיון אחרי שיפוץ, ניקיון יסודי ועמוק לפני כניסה למשרד חדש, טיפול בספות וכורסאות, וילונות ושטיחים, פוליש ווקס לרצפות ועוד כדי שהמשרד שלכם תמיד ייראה טיפ טופ, מסודר, נקי ומבושם. להלן כל היתרונות בחברת ניקיון למול העסקה ישירה:

  • חיפוש עובדי ניקיון – השלב הראשוני והמייגע הזה שגוזל לכם שעות עבודה ומטריד את מנוחתכם הינו שלב חיפוש עובדי הניקיון שכולל ראיונות, ימי נסיון והמתנה למענה להודעות חיפוש העבודה שלכם בזמן שכוסות קפה מלוכלכות נערמות בכיור והשירותים – ריחם נישא למרחוק. באמצעות חברת ניקיון משרדים מקצועית ומהימנה אשר מסננת ובוחרת את העובדים המיומנים והמנוסים ביותר מתוך שיקולי דעת מקצועיים ומתוך הנסיון, הידע וההבנה מי מתאים ומי פחות מתאים, בעלת מצבת עובדים גבוהה מספיק כדי להחליף עובד חולה או בחופשה ותמיד ערוכה לספק לכם עובד מהימן על פי השעות והזמן שנקבע, לא תצטרכו לקחת את זה על עצמכם ולבזבז זמן עבודה יקר.
  • ניהול עובדים מקצועי – העובד חולה? מאחר? נעדר מן העבודה? לא בעיה שלכם. יש לנו מנגנון מקצועי ויעיל להחלפת עובדים חסרים או חולים ואם עובד מתרשל בעבודתו ולא מגיע בזמן, בדיוק בשביל זה יש לנו מפקחי עבודה שירעננו עבורו את הנהלים או יחליפוהו בעובד אמין הרבה יותר. כל בעיה וכל תקלה שיש לכם מול העובד תטופל באופן מיידי מבלי שתצטרכו להטריד את עצמכם בכך יותר מדי.
  • תשלומים וזכויות סוציאליות – למה להטריח את עצמכם בנושאי תשלומים וכספים שמגיעים לעובדי הניקיון? תוכלו לתת בנו אמון מלא שעובד הניקיון המועסק על ידינו מקבל את כל הכספים המגיעים לו על פי חוק כולל שכר הוגן וכי הוא אינו מנוצל על ידי אירגונים ציניים שקל להם לנצל אוכלוסיה חלשה. בדרך זו תוכלו להיות בטוחים כי האדם אשר מגיע מדי ערב לנקות אצלכם את המשרד עובד בחברת ניקיון משרדים בתל אביב ששומרת על זכויותיו.
  • צרכים משתנים? אין שום בעיה – המשרד שלכם עובר דירה? צומח ומתפתח ועובדים נוספים מצטרפים? אין שום בעיה. אנחנו נעבור איתכם למשרד החדש, נוסיף לכם עוד שעות עבודה כדי לדאוג לכל העובדים המצטרפים לסביבה בריאה ונקיה ואתם לא צריכים לעשות שום דבר, חוץ מלעדכן אותנו, כמובן. אם תהיו מעוניינים בכך, נבוא לפני שאתם נכנסים למשרד החדש וננקה אותו באופן יסודי ועמוק כדי לאפשר לכם התחלה חדשה במשרד נקי ומצוחצח.
  • ציוד לניקיון וחומרי ניקוי ירוקים – חברת ניקיון משרדים מקצועית דוגמת או.סי מספקת את כל חומרי הניקוי שעובד הניקיון יהיה זקוק להם עם דגש על חומרי ניקוי ירוקים אשר אינם פוגעים בבריאותו של עובד הניקיון , משתמשי המשרד ובסביבה. בדרך זו אתם לא צריכים להתעסק עם מלאי חומרי הניקיון שלכם כמו נוזל לחיטוי אסלות או סבון כלים, הכל נמצא ולא חסר כלום.
  • שקט נפשי – כדי שאתם תוכלו להיות 100% ממוקדים בבית העסק שלכם ובעבודה שלכם ולא להתעסק עם הסחות דעת מיותרות, אנחנו נגיע רק בשעות שנוח לכם ונשאיר אחרינו משרד נוצץ מניקיון , מסודר ומבריק כדי שתמיד יהיה לכם נעים ונקי במשרד, במטבחון ובחדרי השירותים, ואתם לא תצטרכו לדאוג לדבר. גם אם פתאום מתרחשת סתימה בשירותים והכל מוצף, קראו לנו ונבוא במהרה לנקות הכל, וגם אם החלטתם לצבוע מחדש את המשרד אנחנו נהיה שם לנקות אחרי שהפועלים יסיימו את עבודתם.

איך בוחרים חברת ניקיון משרדים בתל אביב?

בין אם אתם צריכים חברת ניקיון בבורסה ברמת גן או חברת ניקיון במגדל רסיטל, הדרך הטובה ביותר למצוא חברת ניקיון בתל אביב היא להכנס לאתר שלנו ולהתרשם מהתנאים המעולים שאנחנו מעניקים לעובדי הניקיון שלנו, מהגמישות וההתאמה האישית לבית העסק שלכם על פי הצרכים והרצונות שלכם, המוניטין והנסיון שלנו וההבנה שלנו את צורכי ניקיון המשרדים נמצאים לשירותכם בכל פעם שתזדקקו לנו. באתר תוכלו למצוא מחשבון ניקיון דרכו תוכלו לתכנן באופן אידיאלי את שעות העבודה של המנקים וימי העבודה על פי גודל המשרד ומספר האנשים שעובדים בו. בצורה זו כל משרד בכל גודל יקבל בדיוק את השירות שמתאים לו ולתכנן לעצמו את תקציב הניקיון שמתאים לו בדיוק על פי בחירת כמות שעות העבודה שבהן הוא מעוניין. באמצעות מחשבון הניקיון תוכלו להזמין לעצמכם את השירות הרצוי בדרך הקלה, הנוחה, המדוייקת והמהירה ביותר האפשרית ובמחיר המשתלם ביותר.

איך בוחרים את השירות המתאים לכם ביותר באתר ומחשבים את העלות?

באתר של או.סי חברת ניקיון משרדים תמצאו מחשבון ניקיון אותו יש למלא על פי השלבים הבאים:

  1. ניקיון שוטף או ניקיון עמוק ויסודי? תחילה תישאלו איזה סוג ניקיון אתם צריכים? ניקיון לתחזוקה יום יומית של המשרד או פרוייקט ניקיון חד פעמי ויסודי.
  • ניקיון שוטף – במידה ותבחרו בניקיון שוטף תתבקשו למלא את שטח המשרד במ"ר, מספר העובדים במשרד, את שעות העבודה במשך היום, מספר ימי העבודה הנדרשים והאם תעדיפו בוקר צהריים או ערב וכמו כן האם אתם זקוקים לאספקה של חומרי ניקוי.
  • ניקיון עמוק ויסודי – במידה ותבחרו בניקיון עמוק ויסודי תישאלו לאיזה צורך, האם לאחר שיפוץ? צביעה? עם רהיטים או בלי רהיטים. ההבדל בין משרד מרוהט לבין משרד לא מרוהט הינו כמות העבודה שיש להשקיע בניקיון , הכולל או לא כולל גם ניקוי יסודי של הרהיטים, הריפודים, השטיחים והוילונות. כמו כן חשוב לציין את גודל המשרד במ"ר ומהי שעת ההגעה המועדפת של עובדי הניקיון, בוקר, צהריים או ערב.
  • פניה והשלמת תהליך ההזמנה – לאחר השלמת כל הפרטים תגיעו לשלב הסופי והאחרון של מילוי הפרטים האישיים של המזמין וכתובת המשרד והמנקים המקצועיים שלנו כבר בדרך אליכם.

plus

מה עדיף? חברת ניקיון משרדים או לשכור עובד בעצמי?

חברת ניקיון משרדים מקצועית ואמינה תסיר מעל כתפיכם את ההתעסקות סביב חיפוש עובדים וניהולם. על ידי שכירת חברת ניקיון משרדים תוכלו לעסוק אך ורק בעבודתכם ללא הסחות דעת.

plus

איך אדע באיזו חברת ניקיון לבחור?

אם אתם מחפשים חברת ניקיון משרדים אמינה שנוהגת בעובדי הניקיון שלה במקסימום הוגנות ותגמולים על עבודתם על פי חוק, שתאפשר לכם גמישות מלאה והתאמה מושלמת לבית העסק שלכם ולצרכים שלכם, אתם לא צריכים לחפש יותר, או.סי חברת ניקיון משרדים נמצאת כאן לשירותכם.

אהבתם את הפוסט? מוזמן לשתף אותנו
לקבלת הצעת מחיר
למשרד נוצץ השאירו פרטים
תוכן עניינים
שירותי ניקיון משרדים
צרו אתנו קשר
נשמח לעמוד לשרותכם
לקוחות מרוצים
מה הלקוחות כותבים עלינו?
Liran Katzap
Liran Katzap
2023-09-13
תודה לאושר ולצוות הבנות על השירות המקצועי. רמה אחת מעל כולם!
yoni sorek
yoni sorek
2023-06-04
אני משתמש בשירות שלהם והם מקצוענים..
Sivan Levi
Sivan Levi
2023-04-10
כמנהלת משרד מצאתי את החברת ניקיון הכי מתאימה לנו, אלופים
מתן בר
מתן בר
2023-03-09
שירות נהדר ומקצועי, הצוות אדיב מהיר ויעיל. משתמש בשירות שלהם בעסקים שלי אחרי הרבה אכזבות וסוף סוף מצאתי חברת ניקיון עם שירות, דיוק, מקצועיות ואדיבות.
עמית שוסטק
עמית שוסטק
2023-03-09
הגיעו בשעה שקבענו. עשו עבודה טובה

מבצע שנה חדשה
עד 10% הנחה

קוד קופון
OC2024