לוגו oc-officecleaning

האם כדאי להעסיק עובד ניקיון באופן ישיר או דרך חברת ניקיון משרדים?

בחרו בניקיון שוטף או עמוק ויסודי!
וחשבו בעזרת מחשבון ניקיון משרדים וקבלו הצעת מחיר מותאמת אישית!
{{index+1}}
בחר בסוג הניקיון

נקיון קבוע

נקיון חד פעמי

{{officeSize.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ',')}}
{{workings.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ',')}}
(מתחת ל6 שעות, ניתן רק בערב)
(אפשר לכתוב גם לפי חצאיים: 9.5)
{{errorNumber}}
{{errorDay}}
סה"כ שעות שבועיות סה"כ שעות חודשיות סה"כ לתשלום סה"כ לשעה
{{ houersResultweekly.toFixed(0) }} {{ houersResultMonthly.toFixed(0)}} {{ Math.abs(Global_Cost_to_Customer).toFixed(0).toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ",") }} ש"ח {{houerlyClient.toFixed(1)}}

{{disWahtApp}}

{{errorCopon}}

{{officeSize.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ',')}}
עלות חד פעמי
{{result.toString().replace(/\B(?=(\d{3})+(?!\d))/g, ",")}} ש"ח + מע"מ

המחיר הסופי יהיה כפוף למדידת המשרד ע"י מפקח הניקיון.

למען הסר הספק המחירים לא כוללים מע"מ

מלאו פרטים מדויקים לקבלת הצעה משתלמת ביותר לניקיון המשרד

{{successMsg}}

בין אם אתם חברת הייטק או משרד רואה חשבון, בין אם אתם מחפשים ניקיון בתל אביב או ניקיון בפתח תקווה, כאשר אתם מחפשים שירותי ניקיון למשרד, אתם בטח נתקלים במחשבה שאולי כדאי לכם להעסיק עובד ניקיון באופן ישיר, אנחנו נתקלנו לא פעם בשאלות כמו: למה שאני פשוט לא אעסיק את עובד הניקיון באופן עצמאי? אשלם לו שכר גבוה יותר ממה שאתם כנראה משלמים לו, והעלות שלי תהא נמוכה יותר. האומנם? 

האם העסקה ישירה של עובד ניקיון בין אם בניקיון משרדים בערב, או בניקיון משרדים במשרה מלאה, היא בסופו של דבר חסכונית יותר למעסיקים ורווחית יותר לעובד? בואו נבדוק זאת. בפוסט הבא נמנה את היתרונות והחסרונות של העסקת עובדי ניקיון באופן ישיר ללא חברת כוח אדם או חברת ניקיון משרדים.

היתרונות בהעסקה ישירה של עובד ניקיון:

  1. עלות נמוכה יותר: אין זה סוד שחברת ניקיון משרדים בסופו של דבר היא חברה שאמורה להיות בתזרים מזומנים חיובי ולהרוויח מהתפעול, אחרת כמו כל חברה אחרת, לא תוכל להתקיים, העסקה ישירה של עובד ניקיון היא חסכונית יותר, אם אנחנו מחשבים באופן ישיר את העלות מול חברת ניקיון משרדים לבין העסקה ישירה של עובד ניקיון.
  2. הרגשת שייכות לארגון: אם אתם אלו המעסיקים הישירים של עובד הניקיון, ישנה אפשרות שתחושת השייכות לארגון תגדל.

החסרונות בהעסקה ישירה של עובד ניקיון:

  1. היעדרות העובד: האם חשבתם מה יקרה במידה ועובד הניקיון שלכם יעדר מעבודתו עקב ימי חופשה שמגיעים לו או מחלה ? לא תוכלו שמשרדכם יעבוד ללא ניקיון צמוד מה שיצריך מכם להתקשר לחברת כוח אדם או חברת ניקיון משרדים ולבקש מחליף ליום ספציפי, אם תמצאו כזה (אנחנו מזהירים שזו משימה ממש לא קלה), העלות תהא גבוהה מאוד, מה שימנע מכם את החיסכון שדיברנו עליו בסעיף 1 ביתרונות העסקה. תוסיפו לכך את ההתעסקות של מנהלת המשרד לשם כך, את הלחץ למצוא כזה וקיבלתם חיסרון מובהק כבר בסעיף הראשון. 
  2. תלונות: מה קורה אם עובדי המשרד יתלוננו על ניקיון, מה יקרה אם אתם לא תהיו מרוצים כמנהלי משרד או מנהלי אופרציה מטיב הניקיון של העובד? מה אם אתם מזהים אבטלה סמויה של העובד? אנו מכירים משיחות קודמות שלנו עם מנהלי משרדים את החוסר נעימות בעניין זה, את הערות שצריך לחזור עליהם פעם אחר פעם, אנחנו עוד לא הזכרנו את תהליך הפיטורין ומציאת עובד חלופי עקב כך.
  3. רכישת חומרי ניקיון: בנוסף להעסקת עובד הניקיון, ישנו הצורך לרכוש חומרים ומוצרי ניקיון למשרד, כך שתצטרכו להזמין מדי פעם חומרי ניקיון, העלות נעה סביב ה200 שח בחודש, בחברת ניקיון משרדים, בדרך כלל עלות חומרי הניקיון כבר מגולמת במחיר עקב תנאים טובים יותר עם ספקי חומרי הניקיון.
  4. צו הרחבה בחוק: לעובדי הניקיון יש צו הרחבה ייעודי, אשר מגביר להם את התנאים הסוציאלים באופן משמעותי מעובדים אחרים, אם לא התעסקתם בזה בעבר, כנראה שיהיה לכם מאוד קשה כדי להבין את הנושא ותצטרכו עזרה של עורך דין לעניין זה, צו הרחבה כולל : הפרשות מוגדלות לפנסיה, שווי חג, הפקדות פנסיה גם על רכיב הנסיעות, קרן השתלמות, הבראה חודשית ולא שנתית, ועוד.
  5. התעסקות מנהל/ת המשרד או/ו מנהל האופצריה: חיסכון עצום של שעות עבודה של מנהל/ת המשרד או/ו מנהל האופרציה, התעסקות בניקיון היא לא משהו שאתם צריכים לעשות, זה יכול לגזול זמן יקר מאוד ואיבוד משאבים קריטים לתהליכים שקורים בעסק.
  6. גיוס עובדים: קשה מאוד לגייס עובדי ניקיון טובים, אבל כאלה שבאמת טובים המתאימים למשרד הייטק או עורכי דין, חברת ניקיון משרדים טובה תדאג לעובד ניקיון עם ניסיון ותכשיר אותו למשרדכם, כי עובד ניקיון טוב הינו משאב ערך יקר מאוד.

לסיכום: 

אם אנחנו בוחנים את היתרונות לעומת החסרונות בהעסקת עובד ניקיון באופן ישיר, ניתן לקבוע בבירור כי העסקת עובד ניקיון לא רק שהיא יקרה יותר בסופו של דבר, אלא גם דורשת תפעול ומונעת מהלכים קריטים אחרים בארגון שלכם, הרבה מאוד ארגונים וחברות מוציאים את הניקיון לקבלן משנה, קרי חברות ניקיון משרדים, ולא מעסיקים באופן ישיר עובדי ניקיון.

אנחנו, או.סי, נשמח לתת לכם שירותי ניקיון למשרדים שלכם, התמחור של חברתינו הוא לפי חתך רווח של כמה אחוזים בודדים, מעל 90% מההכנסה משולמת לעובד, בין אם בשכר ובין אם בתנאים הסוציאלים שלו, כך שכמו שציינו בעבר, העובד הוא המרכז, הוא המשאב הכי יקר לנו, בין אם אנחנו מדברים על ניקיון משרדים בתל אביב או ניקיון משרדים בראשון לציון, אין כל הבדל.

plus

האם ניתן להשפיע על שכר העובד?

אנו מבטיחים ששכר העובד יהיה גבוה באופן משמעותי מהמקובל אצל חברות ניקיון משרדים אחרות,

יחד עם זו, ביכולתכם להוסיף תנאים או שכר לעובד הניקיון, כל תוספת מעבר לשכר שנקבע יגיע ישירות לעובד, כך שאם תרגישו לנכון לפרגן לעובד טוב, תוכלו לעשות לו דרכינו.

plus

האם לעובד ניקיון יש זמן הפסקה?

כמובן,

ואפילו אנחנו דואגים לשלם לו על כך.

אהבתם את הפוסט? מוזמן לשתף אותנו
לקבלת הצעת מחיר
למשרד נוצץ השאירו פרטים
תוכן עניינים
שירותי ניקיון משרדים
צרו אתנו קשר
נשמח לעמוד לשרותכם
לקוחות מרוצים
מה הלקוחות כותבים עלינו?
Liran Katzap
Liran Katzap
2023-09-13
תודה לאושר ולצוות הבנות על השירות המקצועי. רמה אחת מעל כולם!
yoni sorek
yoni sorek
2023-06-04
אני משתמש בשירות שלהם והם מקצוענים..
Sivan Levi
Sivan Levi
2023-04-10
כמנהלת משרד מצאתי את החברת ניקיון הכי מתאימה לנו, אלופים
מתן בר
מתן בר
2023-03-09
שירות נהדר ומקצועי, הצוות אדיב מהיר ויעיל. משתמש בשירות שלהם בעסקים שלי אחרי הרבה אכזבות וסוף סוף מצאתי חברת ניקיון עם שירות, דיוק, מקצועיות ואדיבות.
עמית שוסטק
עמית שוסטק
2023-03-09
הגיעו בשעה שקבענו. עשו עבודה טובה

מבצע שנה חדשה
עד 10% הנחה

קוד קופון
OC2024